What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

🤬 found the secret phone

spiritgod87
spiritgod87 Members Posts: 409 ✭✭✭✭
edited January 2014 in AKA Donkey
She found the secret phone yall !!!!
Called up one of my skanks and started askin for info, luckily my skanks know how to keep quiet. Its all good tho I plan on dumpin her when spring time gets here lol
«1

Comments

  • spiritgod87
    spiritgod87 Members Posts: 409 ✭✭✭✭
    What's your girl's Twitter or Facebook?

    Lol whats your girls 🤬 ???
  • Copper
    Copper The WickMembers Posts: 49,532 ✭✭✭✭✭
    U don't wanna 🤬 with anyone who 🤬 with ajack
  • playmaker88
    playmaker88 Boy, I tell you that's vision Like Tony Romo when he hitting Witten Members Posts: 67,905 ✭✭✭✭✭
    Ajack be 🤬 with them Sidibes
  • S2J
    S2J Members Posts: 28,458 ✭✭✭✭✭
  • Ajackson17
    Ajackson17 On the shoulders of Giants and Elders in history UniverseMembers Posts: 22,501 ✭✭✭✭✭
    What's your girl's Twitter or Facebook?

    Lol whats your girls 🤬 ???

    Too nice and kind for you scumbag ass. I wish I knew her stuff so I can send her a link to this site.
  • Chi Snow
    Chi Snow Night's Watch Castle BlackGuests, Members, Writer, Content Producer Posts: 28,111 ✭✭✭✭✭
    I say this cause I care

    Nobody gives a 🤬 about the happenings of a <1000/post poster

    get more involved and try this again in about a month
  • Ajackson17
    Ajackson17 On the shoulders of Giants and Elders in history UniverseMembers Posts: 22,501 ✭✭✭✭✭
    Ajack be 🤬 with them Sidibes

    Nah precious too big.
  • Dupac
    Dupac Retired PurgatoryMembers, Writer Posts: 68,365 ✭✭✭✭✭
  • [Deleted User]
    [Deleted User] Posts: 0 Regulator
    edited January 2014
    The user and all related content has been deleted.
  • Purr
    Purr Evil Chuck Season. Jumpman jumpman Jumpman dat girl up to something!!!Members Posts: 32,382 ✭✭✭✭✭
    @neuboo tell yall corny 🤬 everyday, "if she Ya main 🤬 , then that 🤬 should be in her place"

    Youre pretending to be a 🤬 who has no 🤬 to give but a coward because youre treating a woman like a 🤬 ; and don't want to lose her because youre a greedy 🤬 .

    Fortunately for me, my man treats me like a woman and he respects me as such.
  • nex gin
    nex gin Keep It Simple Stupid Members Posts: 10,698 ✭✭✭✭✭
    So you got yamps on speed dial & you don't have a lock on the bat phone? Amateur.
  • SnuffDaddy
    SnuffDaddy Members Posts: 1,449 ✭✭✭✭✭
    edited January 2014
    And? Tell her that aint got nothing to do with her. Strong-arm & act careless. Stop giving her the power.

    Be straight up. Women cant take it. She'll stick through cuz she'll wanna argue her feelings & want you to listen. But if you dont she'll want you to hear her emotional rants but you'll seem confident to her in some weird way & stick by.

    Plus with most womens daddy/men issues they like to be yelled & demanded like that. It makes them 🤬 too. Cuz psychologically they'll wanna 🤬 you until they get the love they needed/always wanted from a certain male in their life.

    Plus, dont forget, carelessness & arrogance regardless if it's genuine or if you really can back up those claims or not = confidence to women, in some weirdo way.

    Caring, safe, thoughtful = emotional = weak = women are weak.

    Take demand & control. 🤬 wrong with you 🤬 these days...

    And there it is. Where my certificate? Cuz im on one..
  • dalyricalbandit
    dalyricalbandit Co-Owner Of AllhipHop.com, Super Moderator, Administrator, Moderator Members, Moderators Posts: 67,918 Regulator


    she found the phone? welp you'll be sharing that girl soon if you arent already currently
  • _Menace_
    _Menace_ R.I.P KOBE Bay Area Members, Writer Posts: 26,613 ✭✭✭✭✭
    Make sure you get the W2 Money 1st!
  • S2J
    S2J Members Posts: 28,458 ✭✭✭✭✭
    @neuboo tell yall corny 🤬 everyday, "if she Ya main 🤬 , then that 🤬 should be in her place"

    Youre pretending to be a 🤬 who has no 🤬 to give but a coward because youre treating a woman like a 🤬 ; and don't want to lose her because youre a greedy 🤬 .

    Fortunately for me, my man treats me like a woman and he respects me as such.

    DannyGreenTrollFace.gif

    Cmon now.
  •   Colin$mackabi$h
    Colin$mackabi$h Smartass Snatch Money ave.Members Posts: 16,586 ✭✭✭✭✭
    SnuffDaddy wrote: »
    And? Tell her that aint got nothing to do with her. Strong-arm & act careless. Stop giving her the power.

    Be straight up. Women cant take it. She'll stick through cuz she'll wanna argue her feelings & want you to listen. But if you dont she'll want you to hear her emotional rants but you'll seem confident to her in some weird way & stick by.

    Plus with most womens daddy/men issues they like to be yelled & demanded like that. It makes them 🤬 too. Cuz psychologically they'll wanna 🤬 you until they get the love they needed/always wanted from a certain male in their life.

    Plus, dont forget, carelessness & arrogance regardless if it's genuine or if you really can back up those claims or not = confidence to women, in some weirdo way.

    Caring, safe, thoughtful = emotional = weak = women are weak.

    Take demand & control. 🤬 wrong with you 🤬 these days...

    And there it is. Where my certificate? Cuz im on one..

    ^^^^^Where this 🤬 certificate? give that 🤬 to em.
  • deadeye
    deadeye Walmart Warrior Kat's buttMembers Posts: 22,884 ✭✭✭✭✭
    She found the secret phone yall !!!!
    Called up one of my skanks and started askin for info, luckily my skanks know how to keep quiet. Its all good tho I plan on dumpin her when spring time gets here lol

    I guess "bae caught you slipping."