What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

Ok...this aint funny no [email protected]

S2J
S2J Members Posts: 28,458 ✭✭✭✭✭
@brazilianhairmoney

Nas does not know you.
hukhmp.jpg

Nicki Minaj does not know you.

You dont have a 'bad rep' because... no one knows you.

It's ok to get help. I cant in good concious continue to watch your titangraphs and just sit back and laugh hysterically. You need help. And that's ok.

www.crisistextline.org
www.iamthedifferencedc.org
1-888-7WE-HELP
www.womenshealth.gov
800-826-3632

I've done my good deed for the day.

Comments

  • S2J
    S2J Members Posts: 28,458 ✭✭✭✭✭
    edited January 2014
    Hey hey hey , calm down sugafoot. I'm on your side

    I just wanna know why you think celebrities are speaking on you..when they dont know you and you dont know them. It makes no sense so it makes me think maybe its not true? Maybe its a little story you created? And we all like stories! Thats OK!
  • Kat
    Kat Don't @ Me to Dumb Shit. H-TownMembers Posts: 50,667 ✭✭✭✭✭
    Stop playing with that girl..lol
  • nex gin
    nex gin Keep It Simple Stupid Members Posts: 10,698 ✭✭✭✭✭
    Mental illness is no laughing matter yo.
  • shit happens
    shit happens May da lawd be wit em These hoes lie and these niggas are fakeMembers Posts: 10,739 ✭✭✭✭✭
    Let the Queen live

    They don't wanna see a good woman shine
  • shit happens
    shit happens May da lawd be wit em These hoes lie and these niggas are fakeMembers Posts: 10,739 ✭✭✭✭✭
    @S2J nas do not know me. nor nicki you got that right, thats why they shouldnt speak my name or be in my business, or say they know of me being a hoe. THEY BOTH NEED TO SHUT THE 🤬 UP and so do YOU.

    thanks, call the hotline for your damn self. Because you sound crazy saying no-one knows me.. another person acting as if you know whats going on and havent met me a day in your life, your in the same chamber as nas and nicki 🤬 .

    another crazy hoe on my 🤬 list, speaking from over the internet like you are professional psychic. You dont know who know me because you don't know me. crazy 🤬

    Bae i swear you bring me joy
  • Karl.
    Karl. Members Posts: 8,015 ✭✭✭✭✭
    "Professional psychic"
  • S2J
    S2J Members Posts: 28,458 ✭✭✭✭✭
    Yall some enablers. Yall know good n got damn well yall see what i see.

    @brazilianhairmoney If no one else cares enough to tell you, get help....Nothin wrong with that.
  • Dupac
    Dupac Retired PurgatoryMembers, Writer Posts: 68,365 ✭✭✭✭✭
  • _Goldie_
    _Goldie_ ablackweb.com Members, Moderators, Writer Posts: 30,349 Regulator
    edited January 2014
    Brazilian reminds me of my ex's sister. Shorty used to have people in her head she would talk to in the middle of a conversation with us , like " jermaine (one of the friends in her head) said yall rude for not sayin hi, he silly". They tried medicine ,exorcisms, and aint 🤬 work. She prolly talkin to one of them mfs right now.
  • Beta
    Beta #FastFamily Members Posts: 65,596 ✭✭✭✭✭
    edited January 2014
    Allergens wrote: »
    ima take a trip to bmore, i wanna smash, bet it'd be wild

    this 🤬 gonna wake up with no shaft on his 🤬 nh
  • MoneyPowerRespect
    MoneyPowerRespect Members Posts: 2,332 ✭✭✭✭✭
    @BrazilianHairMoney

    Can I get some pics of you? I'm tryna see what all the fuss is about.. ;-)
  • jono
    jono Right fist = power, left fist = unity Members Posts: 30,280 ✭✭✭✭✭
    nex gin wrote: »
    Mental illness is no laughing matter yo.

    And yet this 🤬 funny as 🤬
  • Recaptimus_Prime360
    Recaptimus_Prime360 Earned my Masters and Ph.d in Phat Booty-ology Members Posts: 64,801 ✭✭✭✭✭
    Her and Supyo would make a good couple. Their wedding vows would consist of them continuously rambling on about random stuff that only they, and then mentally insane would understand.
  • Beta
    Beta #FastFamily Members Posts: 65,596 ✭✭✭✭✭
    Allergens wrote: »
    Beta wrote: »
    Allergens wrote: »
    ima take a trip to bmore, i wanna smash, bet it'd be wild

    this 🤬 gonna wake up with no shaft on his 🤬 nh

    thats the funniest thing i've read in a while

    I outdid myself *bows*
  • gns
    gns Bleeding 24/7 Members Posts: 21,285 ✭✭✭✭✭
    darkone360 wrote: »
    Her and Supyo would make a good couple. Their wedding vows would consist of them continuously rambling on about random stuff that only they, and then mentally insane would understand.
    darkone360 wrote: »
    Her and Supyo would make a good couple. Their wedding vows would consist of them continuously rambling on about random stuff that only they, and then mentally insane would understand.

    I say no to interracial couples.
  • MoneyPowerRespect
    MoneyPowerRespect Members Posts: 2,332 ✭✭✭✭✭
    gns wrote: »
    kj
    darkone360 wrote: »
    Her and Supyo would make a good couple. Their wedding vows would consist of them continuously rambling on about random stuff that only they, and then mentally insane would understand.
    darkone360 wrote: »
    Her and Supyo would make a good couple. Their wedding vows would consist of them continuously rambling on about random stuff that only they, and then mentally insane would understand.

    I say no to interracial couples.

    ...but what about ratchet 🤬 ?
  • gns
    gns Bleeding 24/7 Members Posts: 21,285 ✭✭✭✭✭
    edited January 2014
    Idk. U've 🤬 crackas but I'm not willing to abandon u completely to the white man.....yet.

    So no, if said ratchet 🤬 is black, there can be hope as long as it's not a habitual race traitor.
  • Focal Point
    Focal Point Kushite descent... wandering child from Meru of Old TrentonMembers Posts: 16,307 ✭✭✭✭✭
    Listen dear... Type 4 punctuated sentences and hit return twice for space. Repeat this process and I be able to know what the 🤬 you're talking about....
  • black caesar
    black caesar Members Posts: 12,036 ✭✭✭✭✭
    Du_Du wrote: »
    lol

    Must be something in the Bmore water

  • BrazilianHairMoney
    BrazilianHairMoney Members Posts: 2,481 ✭✭✭✭✭
    edited January 2014
    @S2JThanks for clearing it up. I don't know nas or nicki.. maybe you feel better now because you think you was the first to say it. Congrats.. you finally got what I was saying. Hope you feel smart..

    kudos to all the replies, now you know how I think about you all.. YOU ARE CRAZY and need a MENTAL EVALUATION, thinking you know me from behind a computer..

    Remember I feel the same way about each and every last one of you...YOU 🤬 CRAZY

  • major pain
    major pain Members Posts: 10,293 ✭✭✭✭✭
    delusional people are hilarious
  • UPTOWN
    UPTOWN Members, Moderators, Writer Posts: 13,009 Regulator
    @BrazilianHairMoney

    is there anyway you can prove nas was talking about you.

    i dont recall the nikki minaj situation. but i do recall the kelis situation. do you remember what the beef between you and kelis was??
  • VulcanRaven
    VulcanRaven I don't knowMembers Posts: 18,859 ✭✭✭✭✭
    Du_Du wrote: »
    lol

    Must be something in the Bmore water

    They say its lead in the water.Bottled water FTW.