What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

South Park Season 18 Thread

Busta Carmichael Busta Carmichael IC Hall Of Famer, LOTMembers, Moderators Posts: 13,160 Regulator
What did y'all think about the 1st ep?
«1

Comments

  • Lou CypherLou Cypher Make Reasonable Choices. H. E. Double Hockey SticksMembers Posts: 52,520 ✭✭✭✭✭
    First ep wasnt bad. Wasnt great though. Had some laughs.
  • A$AP_A$TONA$AP_A$TON 30 Year Old Version Members Posts: 11,691 ✭✭✭✭✭
    Can't believe this 🤬 been on 18 years. Damn I'm old, I remember I was in 6th grade and this show was so controversial. I was tryna stay up late and watch it behind my Mom's back. I don't watch it consistently but I catch some episodes here and there.

    That Kim Kardashian hobbit episode is funny as 🤬 . Ima peep this season out.
  • Max.Max. Members Posts: 33,009 ✭✭✭✭✭
    Lou_Cypher wrote: »
    First ep wasnt bad. Wasnt great though. Had some laughs.

  • Busta Carmichael Busta Carmichael IC Hall Of Famer, LOT Members, Moderators Posts: 13,160 Regulator
    A$AP_A$TON wrote: »
    Can't believe this 🤬 been on 18 years. Damn I'm old, I remember I was in 6th grade and this show was so controversial. I was tryna stay up late and watch it behind my Mom's back. I don't watch it consistently but I catch some episodes here and there.

    That Kim Kardashian hobbit episode is funny as 🤬 . Ima peep this season out.
    Lol yea I was banned from watching it too.

    Strange that so few people commented. I thought a lot more of the IC folk watched south park
  • Lou CypherLou Cypher Make Reasonable Choices. H. E. Double Hockey SticksMembers Posts: 52,520 ✭✭✭✭✭
    A$AP_A$TON wrote: »
    Can't believe this 🤬 been on 18 years. Damn I'm old, I remember I was in 6th grade and this show was so controversial. I was tryna stay up late and watch it behind my Mom's back. I don't watch it consistently but I catch some episodes here and there.

    That Kim Kardashian hobbit episode is funny as 🤬 . Ima peep this season out.

    Lmao i would get in trouble at school because it became a habit for me to say "You Bastard!" to people jokingly after seeing kenny die so many times. This was back when i was like 8 or 9. Parents made me stop watching comedy central and wrestling but id always sneak in watching it somehow at friends house or in another room.

    Kind of like family guy, i dont know if i just grew out of the type of humor, but as i got older i havent followed the shows too often. I do eventually see the entire seasons that ive missed but a lot of episodes are hit or miss for me now.
  • SionSion Moderator, Legion of Trill, AHH Content Producer, AHH Editor Members, Moderators, Writer, Content Producer Posts: 45,666 Regulator
    South Park is one of the Greatest Adult Cartoon Shows EVER. I've been a fan forever, I still remember when the very first episode premiered. Only reason why it never got banned out here was cuz the creators were Canadian and it literally kept the Comedy Central channel alive. Trey Stone and Matt Parker are incredibly intelligent dudes too.

    My favorite episode was prolly Major Boobage - bruh I laughed until I passed out LOLOLOLOLOL. 🤬 GENIUS !!!!




    I'll definitely be watching this season closely. The Washington Redskins episode was cool but not all that great either. Can't wait for them to parody to celeb/Jennifer Lawrence nudes leak. There's a lot of material they can rip on in pop culture.
  • SplackavelliSplackavelli I'll getchu bitch!!! Somewhere drunk off my ass.Members Posts: 18,806 ✭✭✭✭✭
    Sion wrote: »
    South Park is one of the Greatest Adult Cartoon Shows EVER. I've been a fan forever, I still remember when the very first episode premiered. Only reason why it never got banned out here was cuz the creators were Canadian and it literally kept the Comedy Central channel alive. Trey Stone and Matt Parker are incredibly intelligent dudes too.

    My favorite episode was prolly Major Boobage - bruh I laughed until I passed out LOLOLOLOLOL. 🤬 GENIUS !!!!




    I'll definitely be watching this season closely. The Washington Redskins episode was cool but not all that great either. Can't wait for them to parody to celeb/Jennifer Lawrence nudes leak. There's a lot of material they can rip on in pop culture.

    I thought trey and mat were from Colorado.
  • blu197blu197 Members Posts: 6,785 ✭✭✭✭✭
    New episode on
  • SionSion Moderator, Legion of Trill, AHH Content Producer, AHH Editor Members, Moderators, Writer, Content Producer Posts: 45,666 Regulator
    Yo_Killa! wrote: »
    Sion wrote: »
    South Park is one of the Greatest Adult Cartoon Shows EVER. I've been a fan forever, I still remember when the very first episode premiered. Only reason why it never got banned out here was cuz the creators were Canadian and it literally kept the Comedy Central channel alive. Trey Stone and Matt Parker are incredibly intelligent dudes too.

    My favorite episode was prolly Major Boobage - bruh I laughed until I passed out LOLOLOLOLOL. 🤬 GENIUS !!!!




    I'll definitely be watching this season closely. The Washington Redskins episode was cool but not all that great either. Can't wait for them to parody to celeb/Jennifer Lawrence nudes leak. There's a lot of material they can rip on in pop culture.

    I thought trey and mat were from Colorado.

    Yeah you right my bad, iuno why I thought they was Canadian LOLOLOLOL SMMFH.
  • blu197blu197 Members Posts: 6,785 ✭✭✭✭✭
    2nd episode was equal to the 1st imo, idk if it counts as continuation episode of the 1st (kids at the school being mad at them for "🤬 yourself" kickstart company) or each episode is going to be kinda tied in with episodes prior... I'm just waiting for a Kenny episode, imo the best character..
  • Busta Carmichael Busta Carmichael IC Hall Of Famer, LOT Members, Moderators Posts: 13,160 Regulator
    Sion wrote: »
    Yo_Killa! wrote: »
    Sion wrote: »
    South Park is one of the Greatest Adult Cartoon Shows EVER. I've been a fan forever, I still remember when the very first episode premiered. Only reason why it never got banned out here was cuz the creators were Canadian and it literally kept the Comedy Central channel alive. Trey Stone and Matt Parker are incredibly intelligent dudes too.

    My favorite episode was prolly Major Boobage - bruh I laughed until I passed out LOLOLOLOLOL. 🤬 GENIUS !!!!




    I'll definitely be watching this season closely. The Washington Redskins episode was cool but not all that great either. Can't wait for them to parody to celeb/Jennifer Lawrence nudes leak. There's a lot of material they can rip on in pop culture.

    I thought trey and mat were from Colorado.

    Yeah you right my bad, iuno why I thought they was Canadian LOLOLOLOL SMMFH.

    Lol I used to think that too back in the day.

    But one of them is Jewish and they always make fun of Jews, so I remember rumors going around that they were Canadian too. Hence the Canada jokes.
  • SionSion Moderator, Legion of Trill, AHH Content Producer, AHH Editor Members, Moderators, Writer, Content Producer Posts: 45,666 Regulator
    For the lurkers, every episode of South Park from season 1 to 18

    http://allsp.ch/?v
  • Busta Carmichael Busta Carmichael IC Hall Of Famer, LOT Members, Moderators Posts: 13,160 Regulator
    This episode was hilarious.

    Vintage south park circa Season 6-8 humor
  • PanchoYoSanchoPanchoYoSancho To all the killas and the hundid dolla billasMembers Posts: 13,177 ✭✭✭✭✭
    Sion wrote: »
    For the lurkers, every episode of South Park from season 1 to 18

    http://allsp.ch/?v
    Good 🤬 . That Hulu deal 🤬 the game up.
  • SplackavelliSplackavelli I'll getchu bitch!!! Somewhere drunk off my ass.Members Posts: 18,806 ✭✭✭✭✭
    Sion wrote: »
    Yo_Killa! wrote: »
    Sion wrote: »
    South Park is one of the Greatest Adult Cartoon Shows EVER. I've been a fan forever, I still remember when the very first episode premiered. Only reason why it never got banned out here was cuz the creators were Canadian and it literally kept the Comedy Central channel alive. Trey Stone and Matt Parker are incredibly intelligent dudes too.

    My favorite episode was prolly Major Boobage - bruh I laughed until I passed out LOLOLOLOLOL. 🤬 GENIUS !!!!




    I'll definitely be watching this season closely. The Washington Redskins episode was cool but not all that great either. Can't wait for them to parody to celeb/Jennifer Lawrence nudes leak. There's a lot of material they can rip on in pop culture.

    I thought trey and mat were from Colorado.

    Yeah you right my bad, iuno why I thought they was Canadian LOLOLOLOL SMMFH.

    Lol I used to think that too back in the day.

    But one of them is Jewish and they always make fun of Jews, so I remember rumors going around that they were Canadian too. Hence the Canada jokes.

    trey parker is jewish? he used to be a Mormon. did he convert?
  • SplackavelliSplackavelli I'll getchu bitch!!! Somewhere drunk off my ass.Members Posts: 18,806 ✭✭✭✭✭
    This episode was hilarious.

    Vintage south park circa Season 6-8 humor

    yeah plus it was classic cartman and cartman tantrums. "i'm sick of this 🤬 .....!" lol. they don't bleep out most of the curse words now also which makes it even funnier.
  • earth two supermanearth two superman ladies please dont fight. E2S is here all night! Members Posts: 17,149 ✭✭✭✭✭
    I've only seen the first episode which was ok. I hope the season s good though. They ended it on a real high note last season with that kim kanye one
  • Lou CypherLou Cypher Make Reasonable Choices. H. E. Double Hockey SticksMembers Posts: 52,520 ✭✭✭✭✭
    Its kind of cool how so far each episode references the previous episode. Its like the whole season has a story instead of random ass episodes each episode haha.
  • Busta Carmichael Busta Carmichael IC Hall Of Famer, LOT Members, Moderators Posts: 13,160 Regulator
    Yo_Killa! wrote: »
    Sion wrote: »
    Yo_Killa! wrote: »
    Sion wrote: »
    South Park is one of the Greatest Adult Cartoon Shows EVER. I've been a fan forever, I still remember when the very first episode premiered. Only reason why it never got banned out here was cuz the creators were Canadian and it literally kept the Comedy Central channel alive. Trey Stone and Matt Parker are incredibly intelligent dudes too.

    My favorite episode was prolly Major Boobage - bruh I laughed until I passed out LOLOLOLOLOL. 🤬 GENIUS !!!!




    I'll definitely be watching this season closely. The Washington Redskins episode was cool but not all that great either. Can't wait for them to parody to celeb/Jennifer Lawrence nudes leak. There's a lot of material they can rip on in pop culture.

    I thought trey and mat were from Colorado.

    Yeah you right my bad, iuno why I thought they was Canadian LOLOLOLOL SMMFH.

    Lol I used to think that too back in the day.

    But one of them is Jewish and they always make fun of Jews, so I remember rumors going around that they were Canadian too. Hence the Canada jokes.

    trey parker is jewish? he used to be a Mormon. did he convert?

    Nah Matt stone is the jewish one. Kyle is based on him.
  • GTariqGTariq Members Posts: 1,707 ✭✭✭✭
    Dumb question....Does Lorde the singer actually exists in real life lol?
  • Lou CypherLou Cypher Make Reasonable Choices. H. E. Double Hockey SticksMembers Posts: 52,520 ✭✭✭✭✭
    GTariq wrote: »
    Dumb question....Does Lorde the singer actually exists in real life lol?

    Lmao, yeah. Some young ugly 🤬 from new zealand.
  • LUClENLUClEN Absence makes the heart grow fonder of someone else Members Posts: 20,559 ✭✭✭✭✭
    Gluten episode was 🤬 hilarious

    Lorde episode was solid

    Trey and Matt are back on their 🤬
  • reapin505reapin505 Gundams and history. I have nothing else to offer an asteroid rushing to the sunMembers Posts: 4,009 ✭✭✭✭✭
    edited October 2014
    I like that they are continuing the events from the last episode on the new ones. Idk why but its a nice little addition to see 🤬 is connected now instead of the next episode being a fresh start unless it was a whole story arc
  • PanchoYoSanchoPanchoYoSancho To all the killas and the hundid dolla billasMembers Posts: 13,177 ✭✭✭✭✭
    Lou_Cypher wrote: »
    GTariq wrote: »
    Dumb question....Does Lorde the singer actually exists in real life lol?

    Lmao, yeah. Some young ugly 🤬 from new zealand.

    Stop lying to him
  • freethewavefreethewave Members Posts: 3,218 ✭✭✭✭✭
    Yo_Killa! wrote: »
    Sion wrote: »
    Yo_Killa! wrote: »
    Sion wrote: »
    South Park is one of the Greatest Adult Cartoon Shows EVER. I've been a fan forever, I still remember when the very first episode premiered. Only reason why it never got banned out here was cuz the creators were Canadian and it literally kept the Comedy Central channel alive. Trey Stone and Matt Parker are incredibly intelligent dudes too.

    My favorite episode was prolly Major Boobage - bruh I laughed until I passed out LOLOLOLOLOL. 🤬 GENIUS !!!!




    I'll definitely be watching this season closely. The Washington Redskins episode was cool but not all that great either. Can't wait for them to parody to celeb/Jennifer Lawrence nudes leak. There's a lot of material they can rip on in pop culture.

    I thought trey and mat were from Colorado.

    Yeah you right my bad, iuno why I thought they was Canadian LOLOLOLOL SMMFH.

    Lol I used to think that too back in the day.

    But one of them is Jewish and they always make fun of Jews, so I remember rumors going around that they were Canadian too. Hence the Canada jokes.

    trey parker is jewish? he used to be a Mormon. did he convert?

    Nah Matt stone is the jewish one. Kyle is based on him.

    Nope.hes an athiest.his mother was a jew if you include that
Sign In or Register to comment.