What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

IN YOUR OPINION, WHICH SEEMS TO TAKE THE LONGER TIME?

MARIO_DRO
MARIO_DRO Members Posts: 14,425 ✭✭✭✭✭
edited November 2014 in AKA Donkey
JUST LIKE THE TITLE SAYS.. WHICH SEEMS TO TAKE LONGER?

IN YOUR OPINION, WHICH SEEMS TO TAKE THE LONGER TIME? 37 votes

HURRING TO GET HOME CAUSE YOU GOTTA 🤬 /🤬 AND YOU CANT FIND THE RIGHT KEY TO OPEN THE DOOR
8%
Purrluke1733MonkeysBanana 3 votes
WAITING TO SEE IF A CHICK GETS HER PERIOD OR NOT
10%
CincoDirty SanchezTheEyeronic1BDBIID 4 votes
WAITING FOR YOUR STD/AIDS TEST RESULTS TO COME BACK
10%
damnkpStoneColdMikeyParallelMARIO_DRO 4 votes
YOU ARE RUNNING LATE FOR WORK AND EVERYBODY WANTS TO DRIVE SLOW
18%
B_AS2JSixSickSinsTrillfateJonnyRoccITonetoughmiracleKingFreeman 7 votes
THE POLICE PULL YOU OVER FOR WHATEVER REASON AND THEY GOT YOU WAITING AND U KNOW YOU RIDIN 🤬
8%
DupacBcotton5BrideofKilla 3 votes
GETTING SOMETHING DELIVERED TO YOUR HOUSE, AND THEY SAID THEY WILL BE THERE ANYTIME FROM 8AM TO 4PM AND YOU GOT 🤬 TO DO
29%
riddlerapDoUwant2go2HeavenKing EraunoBussy_Getta ShizlanskyBilly_PonchoEs-Bee[Deleted User]Aquafina..floeMelqartKing_sorrow 11 votes
YOUR GIRL OR A CHICK YOU BEEN WANTIN HAS DECIDED TO GIVE YOU SOME LATER ON TONIGHT
5%
Recaptimus_Prime360CashmoneyDux 2 votes
THE ANNUAL RE-RE-RE-RE-RE-RE-RE-RE-RE-RE-RE-RE-RE-RE-RE-RE-RE (phhheeww, im tired) RE-RE-RE-RELEASE OF KATTS NUDES
8%
DarcSkiesenboTonyDubbz 3 votes
«1

Comments

  • King Erauno
    King Erauno Members Posts: 6,754 ✭✭✭✭✭
    GETTING SOMETHING DELIVERED TO YOUR HOUSE, AND THEY SAID THEY WILL BE THERE ANYTIME FROM 8AM TO 4PM AND YOU GOT 🤬 TO DO
    you should have put waiting on the cable man to arrive to your crib...that would be #1
  • Idiopathic Joker
    Idiopathic Joker PISTOL GRIP PUMP IN MY LAP AT ALL TIMES Working On My LowriderMembers, Moderators Posts: 45,691 Regulator
    I'm moving dro's thread to the biosphere just cause when I get off the toilet
  • gns
    gns Bleeding 24/7 Members Posts: 21,285 ✭✭✭✭✭
    All of the above.
  • Recaptimus_Prime360
    Recaptimus_Prime360 Earned my Masters and Ph.d in Phat Booty-ology Members Posts: 64,801 ✭✭✭✭✭
    YOUR GIRL OR A CHICK YOU BEEN WANTIN HAS DECIDED TO GIVE YOU SOME LATER ON TONIGHT
    Tooooo mamy times I've had situations where I was promised the 🤬 later on that evening. Whole damn day be long as hell!

    Being all anxious. Thinking about all the freaky things y'all gonna do. How many rounds y'all gonna go that time comes. Tryin to find stuff to do to speed the time up until then. Smh.

    Nerve racking man.

    The gotta 🤬 option would've been #2. Damn looked like i was in a high speed chase tryin to get home. Smh.
  • Recaptimus_Prime360
    Recaptimus_Prime360 Earned my Masters and Ph.d in Phat Booty-ology Members Posts: 64,801 ✭✭✭✭✭
    YOUR GIRL OR A CHICK YOU BEEN WANTIN HAS DECIDED TO GIVE YOU SOME LATER ON TONIGHT
    Waiting for a chick to get her period be WOAT!

    But when you get that text/call lettin you know it came on, a 🤬 be like

    BLNk8EJ.jpg
  • OmegaConflict
    OmegaConflict I AM A GIANT RETARD Members Posts: 39,030 ✭✭✭✭✭
    I hate that 🤬 gif.
    🤬 looks 🤬 af
  • MistyKnight
    MistyKnight YtDemonSlayer WakandaMembers Posts: 7,821 ✭✭✭✭✭
    Pregnancy test, for sure.

    I still remember my reaction when my man told me that I was pregnant cuz I was too scared to look at the test myself.

    I straight up broke down and started hitting him for 🤬 me in my sleep.

    cry2.gif
  • Cinco
    Cinco Real Nigga Minerals Guests, Members, Writer, Content Producer Posts: 5,097 ✭✭✭✭✭
    WAITING TO SEE IF A CHICK GETS HER PERIOD OR NOT
    That's that nerve
  • BDBIID
    BDBIID 5* Poster. Ranked #1 ESPNU150,Rivals,247Sports. Uncommitted. Tri-State Members Posts: 18,803 ✭✭✭✭✭
    WAITING TO SEE IF A CHICK GETS HER PERIOD OR NOT
    Doesn't help that they always gas how late it actually is, yet we let the wait get excruciating each time.
  • MistyKnight
    MistyKnight YtDemonSlayer WakandaMembers Posts: 7,821 ✭✭✭✭✭
    I was about a week late... But I was in denial
  • playmaker88
    playmaker88 Boy, I tell you that's vision Like Tony Romo when he hitting Witten Members Posts: 67,905 ✭✭✭✭✭
    Someone needs to photoshop Dro on Neil DeGrasses head

    He has the important questions that you cant even wrap your head around
  • gns
    gns Bleeding 24/7 Members Posts: 21,285 ✭✭✭✭✭
    I hate that 🤬 gif.
    🤬 looks 🤬 af

    mann u arent the only one.
    I wanna stomp a cat(the domestic house pet) every time i see that 🤬 🤬 .
  • JonnyRoccIT
    JonnyRoccIT . . . Player Shit ONLY . ZONE 6 Atlanta, GAMembers Posts: 14,389 ✭✭✭✭✭
    YOU ARE RUNNING LATE FOR WORK AND EVERYBODY WANTS TO DRIVE SLOW
    I Got the WOAT Road Rage when it comes to Slow & Indecisive Drivers .
  • playmaker88
    playmaker88 Boy, I tell you that's vision Like Tony Romo when he hitting Witten Members Posts: 67,905 ✭✭✭✭✭
    I hate that 🤬 gif.
    🤬 looks 🤬 af

    Cosign he acting like he received a pink Eclipse from Oprah
  • Dupac
    Dupac Retired PurgatoryMembers, Writer Posts: 68,365 ✭✭✭✭✭
    THE POLICE PULL YOU OVER FOR WHATEVER REASON AND THEY GOT YOU WAITING AND U KNOW YOU RIDIN 🤬
    getting pulled over is the WORSE
  • Aquafina..floe
    Aquafina..floe queen of all queens cooking sunday dinner in a fresh leotardMembers Posts: 4,110 ✭✭✭✭✭
    GETTING SOMETHING DELIVERED TO YOUR HOUSE, AND THEY SAID THEY WILL BE THERE ANYTIME FROM 8AM TO 4PM AND YOU GOT 🤬 TO DO
    Man I stay online shopping that 🤬 be 🤬 me the 🤬 off!!!!


    🤬 comes 3 days later n 🤬 u b having to cancel plans or have someone at yo house for FedEx

    And then the motha fuckas only do 1 hard delivery knock wait 5 seconds n leave so I gottta sit downstairs !!!!!
  • MARIO_DRO
    MARIO_DRO Members Posts: 14,425 ✭✭✭✭✭
    WAITING FOR YOUR STD/AIDS TEST RESULTS TO COME BACK
    I THINK IMA GO WITH THESE STD RESULTS...

    WITHIN THESE 3-7 DAYS, YOU SOMEHOW FIND YOURSELF CLOSER TO 🤬 !
    MAKING PROMISES OF NEEEEVVVERRR DOING THAT JUNK AGAIN..

    SCROLLIN DOWN MEMORY LANE OF ALL THE GOOD THAT YOU'VE DONE AND REMINDING 🤬 IT!

    YOU ARE QUITE AND NICE TO EVERY ONE!, PRAYIN LIKE THERE AINT NO TOMORROW
  • shit happens
    shit happens May da lawd be wit em These hoes lie and these niggas are fakeMembers Posts: 10,739 ✭✭✭✭✭
    Khaleesi wrote: »
    Pregnancy test, for sure.

    I still remember my reaction when my man told me that I was pregnant cuz I was too scared to look at the test myself.

    I straight up broke down and started hitting him for raping me in my sleep.

    cry2.gif

    ksbp.gif

    Hol up so poca cara larga is a 🤬 baby??
  • Kat
    Kat Don't @ Me to Dumb Shit. H-TownMembers Posts: 50,667 ✭✭✭✭✭
  • MARIO_DRO
    MARIO_DRO Members Posts: 14,425 ✭✭✭✭✭
    WAITING FOR YOUR STD/AIDS TEST RESULTS TO COME BACK
    Kat wrote: »
    Hi DRO.

    HEY BOO!
  • CracceR
    CracceR ૐ☯★♑☮⌘ Members Posts: 4,346 ✭✭✭✭✭
    man all of them suck
    gotta 🤬 and stuck in traffic is woat
  • riddlerap
    riddlerap G Unit 4 Life 50's MansionMembers Posts: 17,132 ✭✭✭✭✭
    GETTING SOMETHING DELIVERED TO YOUR HOUSE, AND THEY SAID THEY WILL BE THERE ANYTIME FROM 8AM TO 4PM AND YOU GOT 🤬 TO DO
    DRO_BANKS wrote: »
    I THINK IMA GO WITH THESE STD RESULTS...

    WITHIN THESE 3-7 DAYS, YOU SOMEHOW FIND YOURSELF CLOSER TO 🤬 !
    MAKING PROMISES OF NEEEEVVVERRR DOING THAT JUNK AGAIN..

    SCROLLIN DOWN MEMORY LANE OF ALL THE GOOD THAT YOU'VE DONE AND REMINDING 🤬 IT!

    YOU ARE QUITE AND NICE TO EVERY ONE!, PRAYIN LIKE THERE AINT NO TOMORROW

    damn bruh. you Joe Sun'ing out here? cant even stroll?
  • OmegaConflict
    OmegaConflict I AM A GIANT RETARD Members Posts: 39,030 ✭✭✭✭✭
  • Crude_
    Crude_ Legend Members Posts: 19,964 ✭✭✭✭✭
    Tied up between waiting on STD test results and waiting to see if her period comes on.

    Ish had me really reevaluating my decision making and trying to get closer to 🤬 .