What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

Battlefield Hardline Open Beta Coming Feb. 3rd

1CK1S1CK1S Members Posts: 27,472 ✭✭✭✭✭

Comments

  • Negro_CaesarNegro_Caesar Fuck Bitches Get Money Members Posts: 6,752 ✭✭✭✭✭
    Cant wait
  • PSN-CanibussPSN-Canibuss Members Posts: 2,685 ✭✭✭✭✭
    Played it already, was garbage
  • The RecipeThe Recipe Members Posts: 10,570 ✭✭✭✭✭
    Been playing for about 3 hours it has a Cod like fun factor. Its a polished Bad Company 2. With small maps, they made this for yall COD Heads, come on in. No sway on the snipers, otherwise Bf4 gun play. The game is for 🤬 that just want to pick up a game and play with a very small learning curve. More Codish than battlefield. Overall I dont think it has the repaly value of a traditional BF title. I can see a Hardline and Traditional BF rotation like the old cod cycle each dropping every other year. Its light years beyond medal of honor. though. But dont take my my word for it play it your self 🤬 its free right now.
  • The RecipeThe Recipe Members Posts: 10,570 ✭✭✭✭✭
    Visceral has taken everything Dice has perfected and dummed it down from the anti air rocket pick ups, the amount of vehicles, map size, 🤬 there is even a vehicle spawn indicator they noobed it up but I like a few things they have done btw conquest maps are a 1/4 of the size from traditional games so its pretty much 🤬 and most of my thoughts are in relation to that mode I played 1 game of Heist which was fun also
  • Bcotton5Bcotton5 Members Posts: 51,851 ✭✭✭✭✭
    downloading now probably wont even get a chance to play by sunday
  • funkdocdamcfunkdocdamc Members Posts: 3,786 ✭✭✭✭✭
    The Recipe wrote: »
    Visceral has taken everything Dice has perfected and dummed it down from the anti air rocket pick ups, the amount of vehicles, map size, 🤬 there is even a vehicle spawn indicator they noobed it up but I like a few things they have done btw conquest maps are a 1/4 of the size from traditional games so its pretty much 🤬 and most of my thoughts are in relation to that mode I played 1 game of Heist which was fun also

    You on PS3 tho. Are they the same size on PS4/XBO? Yall still doing 24 player lobbies, right or did they bump it up on last gen? Not tryna 🤬 slick, just wondering.
  • CashmoneyDuxCashmoneyDux Members Posts: 11,217 ✭✭✭✭✭
    I hear this one is good
  • The RecipeThe Recipe Members Posts: 10,570 ✭✭✭✭✭
    The Recipe wrote: »
    Visceral has taken everything Dice has perfected and dummed it down from the anti air rocket pick ups, the amount of vehicles, map size, 🤬 there is even a vehicle spawn indicator they noobed it up but I like a few things they have done btw conquest maps are a 1/4 of the size from traditional games so its pretty much 🤬 and most of my thoughts are in relation to that mode I played 1 game of Heist which was fun also

    You on PS3 tho. Are they the same size on PS4/XBO? Yall still doing 24 player lobbies, right or did they bump it up on last gen? Not tryna 🤬 slick, just wondering.

    I overlooked that my bad. For next gen there are 2 more capture points but nonetheless the maps are small relative to core battlefield titles.
  • The RecipeThe Recipe Members Posts: 10,570 ✭✭✭✭✭
    Heres some pc gameplay, my 🤬 Jive posted, btw vehicle are vulnerable to small arms fire also.

  • ZydecoShawtyZydecoShawty Members Posts: 2,936 ✭✭✭✭✭
    Servers are terrible to this beta on PS4. 🤬 is significantly worse than the last beta that dropped last year. A whole year to work on this 🤬 and yo servers get worse?
  • funkdocdamcfunkdocdamc Members Posts: 3,786 ✭✭✭✭✭
    Servers are terrible to this beta on PS4. 🤬 is significantly worse than the last beta that dropped last year. A whole year to work on this 🤬 and yo servers get worse?

    Well, it IS a beta, but let's keep it real: It's an EA game, so you know the servers will be garbage and the game will probably be plagued with bugs. Same glitches/bugs from Bad Company 2 were on BF3 & BF4. Like someone else said though, It's yall money lol.



    ^^🤬 was funny to me.
  • VulcanRavenVulcanRaven I don't knowMembers Posts: 18,859 ✭✭✭✭✭
    edited February 2015
    Servers are terrible to this beta on PS4. 🤬 is significantly worse than the last beta that dropped last year. A whole year to work on this 🤬 and yo servers get worse?

    Well, it IS a beta, but let's keep it real: It's an EA game, so you know the servers will be garbage and the game will probably be plagued with bugs. Same glitches/bugs from Bad Company 2 were on BF3 & BF4. Like someone else said though, It's yall money lol.



    ^^🤬 was funny to me.
    You also know the game will be mediocre.DA:Inquisition was a disappointment.

    He telling the truth too.KoAmular, Mass Effect 3 and Dragon Age 2/Inquisition were all 🤬 .The Xbox version of Madden 15 won't even play for most people.My cousin got the 360 version and it's broken.Yall need to stop 🤬 with EA already.
  • The RecipeThe Recipe Members Posts: 10,570 ✭✭✭✭✭
    This 🤬 fun as hell got that mw2 bo1 fun factor first day cop, Ill put it in rotation with Bf4. Nice change of pace im 🤬 🤬 up with the mp5 put a cobra sight on that thang with the surpressor and the m16A3 is a monster. Cant wait to see the other 6 maps
  • MantequillaMantequilla Members Posts: 1,833 ✭✭✭✭
    Finding this real dope, have no idea what I'm doing but hitting cats with 20 sniper bullets till they drop is whatsup

    Crawling up the road prone in broad daylight > tactics
  • funkdocdamcfunkdocdamc Members Posts: 3,786 ✭✭✭✭✭


    Glad to hear that this current beta is leap years ahead of that 🤬 -fest of a beta 8 months.
  • The RecipeThe Recipe Members Posts: 10,570 ✭✭✭✭✭


    Glad to hear that this current beta is leap years ahead of that 🤬 -fest of a beta 8 months.

    Yea visceral is doing a good job tweaking 🤬 . Hopefully how they are handling the beta is indicitive on how they plan on supporting the game launch and beyond. But yeah it was a beta not a shipped game so of course it wasnt perfect. That the beauty of bf and beta they really listen to the community.
  • The RecipeThe Recipe Members Posts: 10,570 ✭✭✭✭✭
    Hotwire 🤬 though.
  • Bcotton5Bcotton5 Members Posts: 51,851 ✭✭✭✭✭
    Im popping 🤬 from the back right now!
Sign In or Register to comment.