What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

So Biggie Was A Regular At Male Strip Clubs? :scust

Busta Carmichael Busta Carmichael IC Hall Of Famer, LOTMembers, Moderators Posts: 13,160 Regulator
edited February 2015 in The Forum of Fame
2:25

"Hard core flows that keep a 🤬 🤬 rock!"

"Sipping Zinfandel, up in Chippendales"



This is your goat?
«13456

Comments

  • smp4lifesmp4life Members Posts: 2,922 ✭✭✭✭✭
    who cares?
  • Noble Al LeeNoble Al Lee only whats necessary Members Posts: 914 ✭✭✭✭✭
    Meh. Not convinced in the least bit. Troll game weak.
  • Noble Al LeeNoble Al Lee only whats necessary Members Posts: 914 ✭✭✭✭✭
    And 🤬 faiths hoe ass too. Biggie was tired of that 🤬 anyway
  • freshb651freshb651 Members Posts: 8,240 ✭✭✭✭✭
    lol @ kim claimin biggie never wrote her 🤬 .

    When Biggie was alive he said Kim wrote all her own 🤬 ,I think those are her bars he's just showing her how to

    deliver it.
  • macadonwoomacadonwoo Members Posts: 1,900 ✭✭✭✭✭
  • KLICHEKLICHE Members Posts: 5,061 ✭✭✭✭✭
    Reminds me for some reason of when people said The Game was 🤬 for stripping.. lol.. what they fail to mention is he was allegedly stripping for WOMEN lol NOT MEN! Unfortunately for Biggie, had he been around, they wouldn't have let him in.
  • willywankerwillywanker what?Members Posts: 787 ✭✭✭✭
    Still gonna listen to his music without giving a 🤬 .
  • JDSTAYWITITJDSTAYWITIT .........Tell your mother she has a cute mouth #GIANTS #2014/2012/2010 #FUCK.KCMembers Posts: 12,910 ✭✭✭✭✭
    This Corny TBH
  • IAmDopeSmokeIAmDopeSmoke Members Posts: 1,421 ✭✭✭✭✭
    Meh. Not convinced in the least bit. Troll game weak.

    Not convinced about what? That he says he got flows that keep 🤬 🤬 rock? Or that he sips wines in chippendales(male strip clup)?

    Its all there pleighboi

    Hes talking about the OTHER chippendales. Obviously fam c'mon. And 🤬 rock was common NY slang at the time for "happy". Not 🤬 .

    But y'all wanna call the south 🤬
    Bradley-Cooper-Look-Up1_0.gif

    Alrighty Then

    the 🤬 , you believed that? Smh

    Neva fckd with biggie like that was foreva a PAC fan west coast on bad boy we bust for life
This discussion has been closed.