What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

Big shout out to Jim Jones and Dr. York

_God__God_ Members Posts: 6,396 ✭✭✭✭✭
edited July 2015 in AKA Donkey
That's the problem these 🤬 scared to die and they wanna be leaders, 🤬 wanna be prayin five times a day but scared to die.

Jim jones was trying to save us. If all of us had the choice to either die and save a life or live and 🤬 multiple lives, all them 🤬 would choose to live.

Dr York built a land us for us to live on with just us to save us because that's the only way we can survive , to remove ourselves from this society.

But you got Farrakhan on the breakfast club and meeting with young thug. He ain't ready to die. Or willing. Calling million man marches, what is this for other than to raise money for this 🤬 fore sons.

That's the only way gonna survive , we gotta start sacraficing 🤬 because they're killing us.

Comments

  • jonojono Right fist = power, left fist = unity Members Posts: 30,280 ✭✭✭✭✭
    tumblr_m72gy9hicY1ryvbuno1_400.gif
    My savior
  • jonojono Right fist = power, left fist = unity Members Posts: 30,280 ✭✭✭✭✭
    And Malachi York is a 🤬 .
  • _God__God_ Members Posts: 6,396 ✭✭✭✭✭
    jono wrote: »
    tumblr_m72gy9hicY1ryvbuno1_400.gif
    My savior

    U ignorant 🤬 go do the knowledge
  • _God__God_ Members Posts: 6,396 ✭✭✭✭✭
    jono wrote: »
    And Malachi York is a 🤬 .

    They always going to throw child Molly on you when your a leader ......Michael Jackson, bill Cosby etc....
  • D0wnD0wn Members Posts: 10,818 ✭✭✭✭✭
    🤬 type with his ankles
  • leftcoastkevleftcoastkev Nothing left to prove Bay Area, CAMembers Posts: 6,232 ✭✭✭✭✭
  • phukkyou2phukkyou2 Members Posts: 2,050 ✭✭✭✭
    I support T/S. Fools always lookin' for Pure Saviors. Don't u know that's one of the reasons why The Almighty came thru with Jesus.



    SMH. Stop it already
  • _God__God_ Members Posts: 6,396 ✭✭✭✭✭
    D0wn wrote: »
    🤬 type with his ankles

    And the cops are going to continue to 🤬 innocent young black men bc of 🤬 like this any 🤬 coming in this not talking about liberation
  • jonojono Right fist = power, left fist = unity Members Posts: 30,280 ✭✭✭✭✭
    _🤬 _ wrote: »
    jono wrote: »
    And Malachi York is a 🤬 .

    They always going to throw child Molly on you when your a leader ......Michael Jackson, bill Cosby etc....

    Mmm hmm thats a likely story. A cult leader gets busted touching kids...seems to happen alot despite this "conspiracy"
  • _God__God_ Members Posts: 6,396 ✭✭✭✭✭

    But he got his own Molly demons
  • _God__God_ Members Posts: 6,396 ✭✭✭✭✭
    phukkyou2 wrote: »
    I support T/S. Fools always lookin' for Pure Saviors. Don't u know that's one of the reasons why The Almighty came thru with Jesus.



    SMH. Stop it already

    You ever seen 🤬
  • _God__God_ Members Posts: 6,396 ✭✭✭✭✭
    _🤬 _ wrote: »
    phukkyou2 wrote: »
    I support T/S. Fools always lookin' for Pure Saviors. Don't u know that's one of the reasons why The Almighty came thru with Jesus.



    SMH. Stop it already

    You ever seen 🤬

    My fault thank you for your support but what are you saying
    jono wrote: »
    _🤬 _ wrote: »
    jono wrote: »
    And Malachi York is a 🤬 .

    They always going to throw child Molly on you when your a leader ......Michael Jackson, bill Cosby etc....

    Mmm hmm thats a likely story. A cult leader gets busted touching kids...seems to happen alot despite this "conspiracy"

    They wasn't cults it was congregations , creflo got a cult, Joel lateen got a cult, Steve Harvey got a cult, Peter popoff got a cult.
  • phukkyou2phukkyou2 Members Posts: 2,050 ✭✭✭✭
    _🤬 _ wrote: »
    phukkyou2 wrote: »
    I support T/S. Fools always lookin' for Pure Saviors. Don't u know that's one of the reasons why The Almighty came thru with Jesus.



    SMH. Stop it already

    You ever seen 🤬

    yeah. he blended in with the clouds, blue skies, and he had wings. and when he spreaded his wings he had all types of instruments and he played them all at once and they were all in harmony with each other
  • bambubambu *Earth & Water* Members Posts: 3,529 ✭✭✭✭✭
  • phukkyou2phukkyou2 Members Posts: 2,050 ✭✭✭✭
    edited July 2015
    bambu wrote: »
    shaq-face.jpg

    🤬 smells like super musty underarms

    - Roman Champagne
  • phukkyou2phukkyou2 Members Posts: 2,050 ✭✭✭✭
    it'll hitcha' nose like Whoa!


    lol
  • CopperCopper The WickMembers Posts: 49,531 ✭✭✭✭✭
    York?

    That's that 🤬 from NY that was building pyramids down here in Georgia
  • Cabana_Da_DonCabana_Da_Don Members Posts: 7,992 ✭✭✭✭✭
    WORD TO BOBBY HEMMITT
  • Cabana_Da_DonCabana_Da_Don Members Posts: 7,992 ✭✭✭✭✭
    WORD TO BROTHER POLITE AND DR.PHIL VALENTINE.BROTHER REGGIE FOR TEACHING THE YOUNG YOUTH MEDU NETER.
  •   Colin$mackabi$h Colin$mackabi$h Smartass Snatch Money ave.Members Posts: 16,586 ✭✭✭✭✭
    Dr. York taught me alot on youtube, nobody disrespects him.
  • SplackavelliSplackavelli I'll getchu bitch!!! Somewhere drunk off my ass.Members Posts: 18,806 ✭✭✭✭✭

    why does his videos look so old like he's still using a camcorder?
  • Lab BabyLab Baby Parts Unknown via BrooklynMembers Posts: 8,154 ✭✭✭✭✭
    The whole "die for a cause" thing is just the cheese on the trap in this society. Why take a great mind that can open up so many opportunities for people off this planet? The wrong people are dying for this 🤬 , and that's what they want. The ones that can qualify as soldiers are too busy killing each other, and instead of refocusing their energy on a real purpose, we look at them as an enemy. People don't think enough as it is, and when you stir violence in an already hostile environment, it seems like we have no choice but to 🤬 ourselves. There are many underground movements dedicated to our liberation... they're not seen on the surface, but their work is and will be very effective in the long run.

    BTW, one of my favorite new school pan-Africanists...





  • dalyricalbanditdalyricalbandit Co-Owner Of AllhipHop.com, Super Moderator, Administrator, Moderator Members, Moderators Posts: 67,918 Regulator
    Ballinnnnn
  • Dave2one6Dave2one6 Members Posts: 1,669 ✭✭✭✭✭
    Meester wrote: »
    Dr. York taught me alot on youtube, nobody disrespects him.

    Real post here: No trolling from me.

    I have never heard York speak, never seen him, and only heard bad things about him.

    Before i do my googles, Why does he get so much hate?
    Is he full of 🤬 ?
    Is it worth me listening to form my own opinion if people i hold in high regard 🤬 on him?
    Im metaphysics, occult, esoteric, chaos theory with my consciousness. Will i waste my time youtubing him? what the wtf can he teach me? ive been down with the knowledge since 92.

  • zzombiezzombie Members Posts: 11,280 ✭✭✭✭✭
    Dave2one6 wrote: »
    Meester wrote: »
    Dr. York taught me alot on youtube, nobody disrespects him.

    Real post here: No trolling from me.

    I have never heard York speak, never seen him, and only heard bad things about him.

    Before i do my googles, Why does he get so much hate?
    Is he full of 🤬 ?
    Is it worth me listening to form my own opinion if people i hold in high regard 🤬 on him?
    Im metaphysics, occult, esoteric, chaos theory with my consciousness. Will i waste my time youtubing him? what the wtf can he teach me? ive been down with the knowledge since 92.

    He talks a lot of 🤬 , basically science fiction mixed in with black "consciousness" when you ultimately look at what he teaches it's totally incompatible with any kind of common sense.

    He was basically a cult leader.
Sign In or Register to comment.