What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

Official Cheap Seats NBA OG League 2017

MillzOGMillzOG OGMembers, Moderators Posts: 14,508 Regulator
edited October 2017 in From the Cheap Seats
Ight bruhs...The CHAMP is back to son you 🤬 again.

So I'm reactivating the league from last year (I'll send out the invites officially when I get home). Hopefully we have the same level of day to day participation that we had last year. (Btw idk if any of ya was ever bored enough to go back and read last year's thread, it was hilarious).

Should be the same participants, except no Chitown to help @Beta try (unsuccesfully) to cheat his way to a win.

@Ibex
@Beta
@ckfree
@its....JOHN B
@HustleThaDon
@toheeb27
@Peezy_Jenkins
@BlackAX410
@af.r.i.c.a.


Probably gon need 2 more participants...1 to fill Chitown spot and I dont remember who the last person was on the IC.

Draft will be the last Sunday before the NBA season starts (Idk the date yet so don't start crying) but let's figure out a time.
«13456753

Comments

  • BetaBeta #FastFamily Members Posts: 65,596 ✭✭✭✭✭
    edited September 2017
    This 🤬 couldn't look at a calendar to find the date...OCT 15


    🤬 yall that was a fair trade lol

    Why you invite that clown hustle? He gonna quit in dec
  • AZTGAZTG Members Posts: 7,598 ✭✭✭✭✭
    I might 🤬 with yall on this.

    Winner gets money or just braggin rights?
  • southsil4lilsouthsil4lil Short TexasMembers Posts: 9,825 ✭✭✭✭✭
    If yall need an extra person holla at me
  • MillzOGMillzOG OG Members, Moderators Posts: 14,508 Regulator
    Beta wrote: »
    This 🤬 couldn't look at a calendar to find the date...OCT 15


    🤬 yall that was a fair trade lol

    Why you invite that clown hustle? He gonna quit in dec

    And you couldn't make this thread so we even. Now shut your mouth before I go to Charlotte and stuff ya head in a toilet b.

    @AZTG just bragging rights 🤬 these 🤬 is shook but don't join unless you really with the 🤬 . This is potentially the last cheap seats OG league so we gotta do it right
  • BetaBeta #FastFamily Members Posts: 65,596 ✭✭✭✭✭
    AZTG wrote: »
    I might 🤬 with yall on this.

    Winner gets money or just braggin rights?
    If yall need an extra person holla at me

    That's the 2 right there
  • MillzOGMillzOG OG Members, Moderators Posts: 14,508 Regulator
    Beta wrote: »
    AZTG wrote: »
    I might 🤬 with yall on this.

    Winner gets money or just braggin rights?
    If yall need an extra person holla at me

    That's the 2 right there

    You don't make decisions b
  • AZTGAZTG Members Posts: 7,598 ✭✭✭✭✭
    MillzOG wrote: »
    Beta wrote: »
    This 🤬 couldn't look at a calendar to find the date...OCT 15


    🤬 yall that was a fair trade lol

    Why you invite that clown hustle? He gonna quit in dec

    And you couldn't make this thread so we even. Now shut your mouth before I go to Charlotte and stuff ya head in a toilet b.

    @AZTG just bragging rights 🤬 these 🤬 is shook but don't join unless you really with the 🤬 . This is potentially the last cheap seats OG league so we gotta do it right

    Thats why im not giving you a certain answer. Ill let yall know in a day or two. If I do join ill be involved all season.
  • Peezy_JenkinsPeezy_Jenkins Sion Guests, Members, Writer, Content Producer Posts: 33,205 ✭✭✭✭✭
    This will finally b my year
  • its....JOHN Bits....JOHN B Members Posts: 19,830 ✭✭✭✭✭
    I did the numbers I would of crushed Millz in the finals, my reign at the top was sidetracked by cheating but I trust Millz not to make the same mistake twice, the goat is back
  • BetaBeta #FastFamily Members Posts: 65,596 ✭✭✭✭✭
    New season and 🤬 still upset they got ousted by the fantasy version of the 07' warriors
  • its....JOHN Bits....JOHN B Members Posts: 19,830 ✭✭✭✭✭
    Remember Chi-town lying about winning 3 of these leagues same way he lied about having a wife and kids? At least that clown is gone he's the reason there's an asterisk on Millz championship
  • MillzOGMillzOG OG Members, Moderators Posts: 14,508 Regulator
    I did the numbers I would of crushed Millz in the finals, my reign at the top was sidetracked by cheating but I trust Millz not to make the same mistake twice, the goat is back

    BUT WHO IS THE CHAMP?!

    IDC about your excuses loser
  • MillzOGMillzOG OG Members, Moderators Posts: 14,508 Regulator
    Remember Chi-town lying about winning 3 of these leagues same way he lied about having a wife and kids? At least that clown is gone he's the reason there's an asterisk on Millz championship

    No asterisk anywhere. You lost boy
  • Peezy_JenkinsPeezy_Jenkins Sion Guests, Members, Writer, Content Producer Posts: 33,205 ✭✭✭✭✭
    I almost want him.back to laugh at him being so trash but he'll give away players outta spite, no need for that 🤬 🤬
  • HustleThaDonHustleThaDon 713 or nothing Houston Members Posts: 28,567 ✭✭✭✭✭
    Good lookin millz 🤬 beta
  • toheeb27toheeb27 Members Posts: 10,049 ✭✭✭✭✭
    Beta wrote: »

    Why you invite that clown hustle? He gonna quit in dec

  • ckfreeckfree Members Posts: 9,659 ✭✭✭✭✭
    MillzOG wrote: »
    This is potentially the last cheap seats OG league so we gotta do it right

    MillzOG wrote: »

    2vtw18m.jpg
  • Peezy_JenkinsPeezy_Jenkins Sion Guests, Members, Writer, Content Producer Posts: 33,205 ✭✭✭✭✭
    I got one guy/former ic poster if there's a spot open
  • IbexIbex Members Posts: 7,935 ✭✭✭✭✭
    I’m down let’s just keep the janky trades to a minimum.
  • ckfreeckfree Members Posts: 9,659 ✭✭✭✭✭
    millz could have just changed the locks on hustle and not invited him to begin with

    but he had to make it harder on himself

    now its gonna be so awkward for millz when has to rescind the offer KICK HIM OUT

    ZmL17.gif
  • its....JOHN Bits....JOHN B Members Posts: 19,830 ✭✭✭✭✭
    Don't start vetoing every trade, I don't like being held back, just Chi-townesque trades
  • HustleThaDonHustleThaDon 713 or nothing Houston Members Posts: 28,567 ✭✭✭✭✭
    Lmao if millz kick me out all hell gon break loose!
  • BetaBeta #FastFamily Members Posts: 65,596 ✭✭✭✭✭
    No gortat for dragic trades
  • Negro_CaesarNegro_Caesar Fuck Bitches Get Money Members Posts: 6,752 ✭✭✭✭✭
    Still got a spot open?
  • daboyag1daboyag1 Members, Writer Posts: 1,966 ✭✭✭✭
    I want in. I aint been on the IC in a while.
Sign In or Register to comment.