What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

guys in short sleeved dress shirts.

Uwe BolUwe Bol Members Posts: 43
edited January 2011 in Fashion Forward
I simply cannot take them seriously.
«1

Comments

  • QB - 6th EditionQB - 6th Edition Banned Users Posts: 1,207
    edited August 2010
    🤬 with 17 posts........... i cannot take them seriously
  • QB - 6th EditionQB - 6th Edition Banned Users Posts: 1,207
    edited August 2010
    sike nah.... j/k
    whats wrong with shortsleeve shirts
  • The Prime MinisterThe Prime Minister Members Posts: 2,883 ✭✭✭✭✭
    edited August 2010
    I got one on right now.

    U mad?
  • Will MunnyWill Munny Eatin pussy and kickin ass Members Posts: 30,199 ✭✭✭✭✭
    edited August 2010
    hahaha when I'm hick places I rock a plaid pearlsnap shirt with the sleeves cut off. Perfect for rodeos and street dances. All them country girls love that 🤬 .
  • QB - 6th EditionQB - 6th Edition Banned Users Posts: 1,207
    edited August 2010
    Will Munny wrote: »
    hahaha when I'm hick places I rock a plaid pearlsnap shirt with the sleeves cut off. Perfect for rodeos and street dances. All them country girls love that 🤬 .

    lmao...........
  • glowyglowy Members Posts: 3,995 ✭✭✭
    edited August 2010
    What they supposed to wear, long-sleeve shirts in 90 degree weather?

    shot sleeved dress shirts >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> you.
  • QB - 6th EditionQB - 6th Edition Banned Users Posts: 1,207
    edited August 2010
    wht you gotta say t/s
  • J-GUTTAJ-GUTTA Members Posts: 9,107 ✭✭✭✭✭
    edited August 2010
    Unless you work in an office you won't understand how unprofessional it looks. At the same time thank 🤬 for business casual being accepted in most places now.
  • Uwe BolUwe Bol Members Posts: 43
    edited August 2010
    🤬 looks 🤬 ; no matter how hot it is 🤬 you can wear a long sleeve.


    associate all 🤬 with this 🤬

    images?q=tbn:ANd9GcSLv64DFEXq7vCEOlclFqO-rw-SOr3lV79CIF1WOJXijHBXpzY&t=1&usg=__6s1Ikcn_AjdF_bO6DgW-PaPv9-U=
  • earth two supermanearth two superman ladies please dont fight. E2S is here all night! Members Posts: 17,149 ✭✭✭✭✭
    edited August 2010
    i actually kinda agree wit this. if its a white shirt wit tie like the dad in american pie is wearing, yeah it looks stupid. u look like the manager of burger world.
  • Knives AmilliKnives Amilli Members Posts: 4,632 ✭✭✭✭✭
    edited August 2010
    Ehh, for the most part they suck.

    But if the sleeve is fitted..its not so bad.

    Marc%20Jacobs%20short-sleeve%20shirt.jpg

    ^^^^

    That's about the best a short sleeved dress shirt can look...
  • earth two supermanearth two superman ladies please dont fight. E2S is here all night! Members Posts: 17,149 ✭✭✭✭✭
    edited August 2010
    Ehh, for the most part they suck.

    But if the sleeve is fitted..its not so bad.

    Marc%20Jacobs%20short-sleeve%20shirt.jpg

    ^^^^

    That's about the best a short sleeved dress shirt can look...

    thats the best? that 🤬 looks horrible bruh. even for a white boy.
  • king hassanking hassan south side somewhereMembers Posts: 22,737 ✭✭✭✭✭
    edited August 2010
    Untucked button up short sleeve shirt not a short sleeve shirt tucked in and most def not with a tie
  • QB - 6th EditionQB - 6th Edition Banned Users Posts: 1,207
    edited August 2010
    smh @ 🤬 saying


    damn its hot as hell outside. I wanna wear this short sleeve shirt becuz I would feel much more comfortable and cooler, but I wont look right.... lmao and smh
  • Knives AmilliKnives Amilli Members Posts: 4,632 ✭✭✭✭✭
    edited August 2010
    thats the best? that 🤬 looks horrible bruh. even for a white boy.

    It's not as terrible as they usually look. Real talk, that "im a manager of a fast food chain" vibe is hard as 🤬 (n/h) to shake. But the pic I posted is somewhat stylish.

    I think i'd 🤬 with it...but i'd rather just roll the sleeves up on a long sleeve dress shirt (though that's not very professional).
  • The Prime MinisterThe Prime Minister Members Posts: 2,883 ✭✭✭✭✭
    edited August 2010
    1021.tif&wid=350&cvt=jpeg
    _______


    U mad????
  • QB - 6th EditionQB - 6th Edition Banned Users Posts: 1,207
    edited August 2010
    hold on hold on

    🤬 would rather roll up sleeves to make it look like a short sleeve instead of wearing a short sleeve shirt? hahahahaha
    🤬 got that lesbian logic
    🤬 talkin bout "i'd rather have a girl 🤬 me with a fake 🤬 that look like a guy instead of messing with a guy
    lmao
  • earth two supermanearth two superman ladies please dont fight. E2S is here all night! Members Posts: 17,149 ✭✭✭✭✭
    edited August 2010
    hold on hold on

    🤬 would rather roll up sleeves to make it look like a short sleeve instead of wearing a short sleeve shirt? hahahahaha
    🤬 got that lesbian logic
    🤬 talkin bout "i'd rather have a girl 🤬 me with a fake 🤬 that look like a guy instead of messing with a guy
    lmao
    lmao what??
  • not this again!not this again! the dude playing the dude, disguised as another dude Members Posts: 2,059 ✭✭✭✭✭
    edited August 2010
    It just looks nerdy as hell to me. It's got that whole "I have a middle management job that's going nowhere" vibe to it.
  • Uwe BolUwe Bol Members Posts: 43
    edited August 2010
    hold on hold on

    🤬 would rather roll up sleeves to make it look like a short sleeve instead of wearing a short sleeve shirt? hahahahaha
    🤬 got that lesbian logic
    🤬 talkin bout "i'd rather have a girl 🤬 me with a fake 🤬 that look like a guy instead of messing with a guy
    lmao

    🤬 be lookin' like Milton Waddams wit that short sleeve 🤬 .
  • shootemwonshootemwon Members Posts: 4,635 ✭✭
    edited September 2010
    This topic is not for debate. If you don't think short-sleeve dress shorts are completely buffoonish, you fail as fashion. The end. Goodbye.
  • shootemwonshootemwon Members Posts: 4,635 ✭✭
    edited September 2010
    Ehh, for the most part they suck.

    But if the sleeve is fitted..its not so bad.

    Marc%20Jacobs%20short-sleeve%20shirt.jpg

    ^^^^

    That's about the best a short sleeved dress shirt can look...

    I do agree, this is about as good as a short-sleeve dress shirt can look.

    I DO NOT agree that this is "not so bad". It's 🤬 horrible.

    Wack tie too btw.
  • bless the childbless the child Members Posts: 5,167 ✭✭✭✭✭
    edited September 2010
    🤬 make you look like a toddler lol
  • Meet The SniperMeet The Sniper Members Posts: 7,484 ✭✭✭
    edited September 2010
    Push the long sleeves back cuh.

    Not difficult.
  • sfilezsfilez Members Posts: 20
    edited January 2011
    I see nothing off about men wearing dress shirts with short sleeves. Unless, of course, they are in a formal event and they choose to wear this type of clothing. And, a plus point for glowy! Who would actually think of putting on a long-sleeved shirt in a place with a terribly high temperature?
Sign In or Register to comment.