What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

Ever hung out with a chick so annoying

jaurenlo
jaurenlo Members Posts: 263
edited April 2010 in AKA Donkey
You stop wanting to 🤬 her.

Like...you couldn't bring yourself to do it....

I guess the 🤬 can talk about how a dude assholed his way out of her prize...I mean its w/e

Comments

  • b@squ1@t redux
    [email protected]@t redux i can tell by your mustache youve never been involved in street activities iguana blood poseidon DNA slangin zeus dickMembers Posts: 13,035 ✭✭✭✭✭
    edited April 2010
    damn near every 🤬 i smutted
  • jaurenlo
    jaurenlo Members Posts: 263
    edited April 2010
    Water = GOAT.
  • MERYLISBACK
    MERYLISBACK Banned Users Posts: 2,003 ✭✭
    edited April 2010
    yea
    the only guy i JUST 🤬 (no emotional ties)
    was annoying and corny as hell!
    it made me want to stop having sex
    but it was REALLLLLLLLY good so i didnt
    but i learned never to JUST sex someone
    because sometimes u have to talk to them :(
  • Cabana_Da_Don
    Cabana_Da_Don Members Posts: 7,992 ✭✭✭✭✭
    edited April 2010
    I have and it made me not go out for a week.🤬 annoyed me so much I was worried I'll bump into someone worse.
  • THEsweetheart92
    THEsweetheart92 Members Posts: 1,089 ✭✭
    edited April 2010
    yea
    the only guy i JUST 🤬 (no emotional ties)
    was annoying and corny as hell!
    it made me want to stop having sex
    but it was REALLLLLLLLY good so i didnt
    but i learned never to JUST sex someone
    because sometimes u have to talk to them :(

    lmfaooo!!!
    i thought we didn't have to talk to 🤬 to have sex with them...
  • jaurenlo
    jaurenlo Members Posts: 263
    edited April 2010
    Last night...and this 🤬 was actually kinda cute.
  • b@squ1@t redux
    [email protected]@t redux i can tell by your mustache youve never been involved in street activities iguana blood poseidon DNA slangin zeus dickMembers Posts: 13,035 ✭✭✭✭✭
    edited April 2010
    muddywater= MOAT
  • missiamtheshit
    missiamtheshit Members Posts: 949
    edited April 2010
    yea
    the only guy i JUST 🤬 (no emotional ties)
    was annoying and corny as hell!
    it made me want to stop having sex
    but it was REALLLLLLLLY good so i didnt
    but i learned never to JUST sex someone
    because sometimes u have to talk to them :(


    smh @ talking to him sometimes lol corny dudes are annoying though. it sucks when the convo is extra wack. like 🤬 wtf are you talking about
  • MERYLISBACK
    MERYLISBACK Banned Users Posts: 2,003 ✭✭
    edited April 2010
    lmfaooo!!!
    i thought we didn't have to talk to 🤬 to have sex with them...

    sometimes :(
    this 🤬 sometimes wanted to watch movies and kick it before he laid the pipe
    LAMEO!!!!!!!!!!!!!!1
    i came ovver here to get bent UP!
    lmfao smh
  • MERYLISBACK
    MERYLISBACK Banned Users Posts: 2,003 ✭✭
    edited April 2010
    smh @ talking to him sometimes lol corny dudes are annoying though. it sucks when the convo is extra wack. like 🤬 wtf are you talking about
    hell yea!!!!!!!!
    the 🤬 up part is i knew him for atleast 5 years and he was the 🤬 in highschool but on a personal level he was a LOSER!!!with an extremely good sex game
    (and 3 kids i didnt knwo about smfh lmao)
  • jaurenlo
    jaurenlo Members Posts: 263
    edited April 2010
    sometimes :(
    this 🤬 sometimes wanted to watch movies and kick it before he laid the pipe
    LAMEO!!!!!!!!!!!!!!1
    i came ovver here to get bent UP!
    lmfao smh

    Told you bout those lame 🤬 . You come see the chef, you just gettin served.
  • MERYLISBACK
    MERYLISBACK Banned Users Posts: 2,003 ✭✭
    edited April 2010
    jaurenlo wrote: »
    Told you bout those lame 🤬 . You come see the chef, you just gettin served.

    but i kinda like ur convo :(
  • jaurenlo
    jaurenlo Members Posts: 263
    edited April 2010
    but i kinda like ur convo :(

    oh :-) well think of that as a bonus.
  • MERYLISBACK
    MERYLISBACK Banned Users Posts: 2,003 ✭✭
    edited April 2010
    jaurenlo wrote: »
    oh :-) well think of that as a bonus.

    ok cool
    i win!
  • THEsweetheart92
    THEsweetheart92 Members Posts: 1,089 ✭✭
    edited April 2010
    sometimes :(
    this 🤬 sometimes wanted to watch movies and kick it before he laid the pipe
    LAMEO!!!!!!!!!!!!!!1
    i came ovver here to get bent UP!
    lmfao smh

    lmfao damn.but that's the new movement.
    🤬 trynna talk some b.s... like.. can you get it up likee likeee...
    ahahahahahahaha (im a lil high)
  • Myayoni is bored
    Myayoni is bored Members Posts: 716 ✭✭
    edited April 2010
    🤬 please
  • MERYLISBACK
    MERYLISBACK Banned Users Posts: 2,003 ✭✭
    edited April 2010

    lmfao damn.but that's the new movement.
    🤬 trynna talk some b.s... like.. can you get it up likee likeee...
    ahahahahahahaha (im a lil high)

    what u doing high girl??
    and smh @ ur avi!
    lmfao
  • THEsweetheart92
    THEsweetheart92 Members Posts: 1,089 ✭✭
    edited April 2010
    what u doing high girl??
    and smh @ ur avi!
    lmfao

    i'm ashamed to still even be posting on this site right now.
    i need to enjoy my high and not think to hard about what i'm replying to you. ughh
    and we all love dsouljah.. you ain't heard??
  • MERYLISBACK
    MERYLISBACK Banned Users Posts: 2,003 ✭✭
    edited April 2010

    i'm ashamed to still even be posting on this site right now.
    i need to enjoy my high and not think to hard about what i'm replying to you. ughh
    and we all love dsouljah.. you ain't heard??

    i know girl
    i don smoke but i know weedheads out the ass
    enjoy urself lol
    and YES WE DO! lmao
    he is our celeb
  • missiamtheshit
    missiamtheshit Members Posts: 949
    edited April 2010
    hell yea!!!!!!!!
    the 🤬 up part is i knew him for atleast 5 years and he was the 🤬 in highschool but on a personal level he was a LOSER!!!with an extremely good sex game
    (and 3 kids i didnt knwo about smfh lmao)


    damn he has no spare change either on top of being corny lol
  • the1nonlyruru
    the1nonlyruru Members Posts: 1,055 ✭✭
    edited April 2010
    I went camping with a chick a week ago.


    She always laughed with her mouth wide open.

    I remember tripping on shrooms thinking how I would love to drop my 🤬 in her mouth.

    oh 🤬 man i'm at work you had me just cracking up just now and its quiet as hell here! my thread of the week!!!
  • jaurenlo
    jaurenlo Members Posts: 263
    edited April 2010
    🤬 please

    Hi Mya, how are you doing. You know I live my life for your attention.