What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

Drew Brees On the Cover of Madden 11......ahhh 🤬 !!!

smittysmith
smittysmith Members Posts: 8,202 ✭✭✭✭✭
edited April 2010 in From the Cheap Seats
Ain't no one been able to get over the curse yet, hopefully Brees can be the 1st if not the Saint's are fcked.
«1

Comments

  • MillzOG
    MillzOG OG Members, Moderators Posts: 14,508 Regulator
    edited April 2010
    thats wack, they should've given it to Jared Allen, it woulda been cool to see a D-lineman there...they dont get enough love
  • 1of1
    1of1 Members Posts: 37,468 ✭✭✭✭✭
    edited April 2010
    Lol!!! Didn't Larry Fitzgerald get through the season unscathed last year? I know Polamalu didn't.
  • peagle05
    peagle05 Members Posts: 25,011 ✭✭✭✭✭
    edited April 2010
    Lol!!! Didn't Larry Fitzgerald get through the season unscathed last year? I know Polamalu didn't.

    yup..the only one to survive the madden curse
  • [Trillmatic]
    [Trillmatic] Members Posts: 3,531 ✭✭✭✭✭
    edited April 2010
    oh 🤬 ...he only like the 2nd white dude to get a cover lol
  • ThaChozenWun
    ThaChozenWun Members Posts: 9,390
    edited April 2010
    Bye to Brees' career that shoulder fallin off this year.
  • ya boi g
    ya boi g Members Posts: 2,542 ✭✭✭
    edited April 2010
    I hope somebody knock his head off in the first game.
  • Dick Shitman
    Dick Shitman Members Posts: 9,032 ✭✭✭
    edited April 2010
    RIP Drew Brees
  • will grimey
    will grimey Members Posts: 4,740 ✭✭✭✭✭
    edited April 2010
    peagle05 wrote: »
    yup..the only one to survive the madden curse

    Naw he 🤬 his leg up but somehow played the next game...
  • Alpha_Ambition
    Alpha_Ambition Members Posts: 9,698 ✭✭✭✭✭
    edited April 2010
    RIP Drew Brees

    saints fans=n3uuxz.jpg
  • Yungin T. Jeezie
    Yungin T. Jeezie Members Posts: 2,362 ✭✭✭
    edited April 2010
    Best revenge in the world is putting your ex on a Madden cover
  • its....JOHN B
    its....JOHN B Members Posts: 19,830 ✭✭✭✭✭
    edited April 2010
    good, that "who dat nation" 🤬 is pretty lame
  • peagle05
    peagle05 Members Posts: 25,011 ✭✭✭✭✭
    edited April 2010
    Naw he 🤬 his leg up but somehow played the next game...

    yeah but as far as the curse goes...thats surviving
  • dc's teflondon
    dc's teflondon Members Posts: 5,895 ✭✭✭✭✭
    edited April 2010
    over or under 5 games before brees is done for the season
  • im2fly
    im2fly Members Posts: 429
    edited April 2010
    Damn... I voted everyday for Jared Allen too... LOL. Well at least that makes me go back to being a cautiously optimistic Saints fan again. All I know is that OL better protect him even better than last season. The first game is against the Vikes so they need to make sure at least 1 O-lineman stays back to keep him from getting Favred. Cuz u know them 🤬 gone try to hit him late. 🤬 he needs to have at least 1 O-lineman around him 24hrs a day to prevent him from doing anything that LOOKS like it might get him injured. LOL
  • peagle05
    peagle05 Members Posts: 25,011 ✭✭✭✭✭
    edited April 2010
    over or under 5 games before brees is done for the season

    over......7
  • mike06
    mike06 Members Posts: 2,651 ✭✭✭✭✭
    edited April 2010
    damn...good look for Brees....might be bad for the Saints....and to answer the question on the curse wasn't it broken when Ray Lewis was on the cover.....or maybe it's shifted from the person on the cover to the actual team they play for....cuz both the steelers and the cards sucked last year
  • peagle05
    peagle05 Members Posts: 25,011 ✭✭✭✭✭
    edited April 2010
    mike06 wrote: »
    damn...good look for Brees....might be bad for the Saints....and to answer the question on the curse wasn't it broken when Ray Lewis was on the cover.....or maybe it's shifted from the person on the cover to the actual team they play for....cuz both the steelers and the cards sucked last year

    ray lewis broke his wrist or something

    Prior to 1999, every annual installment of the Madden NFL series primarily featured John Madden on its cover.[20] In 1999, Electronic Arts selected Garrison Hearst to appear on the PAL version's cover, and has since featured one of the league’s top players on every annual installment.[21] Since then, much like the Sports Illustrated Cover Jinx, certain players who appeared on Madden video game box art have experienced a decline in performance, usually due to an injury.

    Daunte Culpepper led the Minnesota Vikings to the playoffs in 2000, but after appearing on the Madden 2002 cover, he threw 23 interceptions as the Vikings slumped to a 5-11 record. He also broke the record for most fumbles in a single season. While his career looked to be back on track in 2004 with a career season, he blew out both knees in 2005 and 2006 and never resembled the player he was at the start of the decade.

    Marshall Faulk appeared on the 2003 cover, and his career (and the success of the St. Louis Rams) severely declined afterwards. He did not register another 1,000 yard rushing season and his yards per carry average dropped from a consistent 5.4 over the previous three years to 4.5 in 2002 and 4.0 in 2003 and 2004. He started 21 out of a possible 32 games from 2002-2003 as knee injuries got the better of him. He underwent reconstructive knee surgery in 2005 and retired that same year.

    After appearing on the cover of Madden NFL 2004, Michael Vick broke his leg in pre-season and missed the first 12 games, with the Atlanta Falcons going 5-11.

    Ray Lewis, 2005 cover athlete and middle linebacker for the Baltimore Ravens, had his season cut short in week 15 with a wrist injury. It was also Lewis' first season without an interception.

    In 2006, Philadelphia Eagles quarterback Donovan McNabb tore the anterior cruciate ligament (ACL) and meniscus in his right knee while jumping out of bounds in a game versus the Tennessee Titans, ending his season. McNabb also suffered a sports hernia in the first game of the season.

    Running back Shaun Alexander, then the league’s reigning Most Valuable Player, was featured on the cover of Madden NFL 2007, and sustained a foot injury that caused him to miss six starts.[22] As a result, Alexander’s rushing statistics were substantially less than those from the previous season, and he never returned to true form.[22] Alexander himself has asked, “Do you want to be hurt and on the cover, or just hurt?"[23]

    Madden NFL 2008's cover featured Vince Young, the starting quarterback of the Tennessee Titans. Young missed 1 game of 2007 season. On September 7, 2008 Vince Young sustained a knee injury which put him out of the game. He was relieved by backup quarterback Kerry Collins[24], who remained the starter for the rest of the season (Young eventually regained the starting job on October 29, 2009).[25] *When Young appeared on Jimmy Kimmel Live to officially announce that he would appear on the cover of Madden NFL 2008, he derided allegations of becoming the curse’s next victim, and stated, “I've done prayed about it and we're gonna go home and try to get to the playoffs and try to get to the Super Bowl. We'll see what happens."[26][27]

    Brett Favre appeared on the cover of Madden NFL 2009, and did not miss any games. However, he later admitted to suffering a torn biceps injury, which Favre says may have affected his gameplay during the final five games of his first and last season with the New York Jets, who missed the playoffs at 9-7 after starting the season 8-3.[28] Favre threw 2 touchdowns and 9 interceptions in the last 5 games of the season.

    On September 10, 2009, Strong Safety Troy Polamalu of the Pittsburgh Steelers, who was featured along with Larry Fitzgerald, wide receiver for the Arizona Cardinals, on the cover of Madden NFL 10, sprained his MCL in the first half of the season opener and missed the next four games. After returning, Polamalu played in three more games before injuring his posterior cruciate ligament on November 14, 2009 against Cincinnati, and missed more games as a result. Larry Fitzgerald, on the other hand, started all 16 regular season games for the Cardinals and suffered no injuries that caused him to miss games. He did, however, pull out of the 2010 Pro Bowl, citing a knee injury he suffered in week 14 against the San Francisco 49ers.[29] He recorded 97 receptions (third-most of his NFL career), 1,092 yards (fourth-most), and a career-high 13 touchdowns. [30]
  • Mr.AllenTemple
    Mr.AllenTemple Members Posts: 351
    edited April 2010
    As a Falcons fan...this is excellent news to my ears!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    The Madden curse is real...........
  • peagle05
    peagle05 Members Posts: 25,011 ✭✭✭✭✭
    edited April 2010
    As a Falcons fan...this is excellent news to my ears!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    The Madden curse is real...........

    🤬 mike caught it twice...injury, then that 🤬 came back for his ass with the dogs
  • still-SBP
    still-SBP Members Posts: 898 ✭✭
    edited April 2010
    Aint this a 🤬 ....Chase Daniel yo ass better be ready!!!!!!!
  • bornnraisedoffCMR
    bornnraisedoffCMR Members Posts: 1,073 ✭✭
    edited April 2010
    good, that "who dat nation" 🤬 is pretty lame

    🤬 outta hea 🤬
  • bornnraisedoffCMR
    bornnraisedoffCMR Members Posts: 1,073 ✭✭
    edited April 2010
    Drew will overcome the Madden Curse just like he over came the "Tampa Bay Curse" and the "Losing last 3 games of the regular season" curse....and the damn "Saints have never been to the Super Bowl" curse....etc.

    Repeat!!!
  • ThaChozenWun
    ThaChozenWun Members Posts: 9,390
    edited April 2010
    Drew will overcome the Madden Curse just like he over came the "Tampa Bay Curse" and the "Losing last 3 games of the regular season" curse....and the damn "Saints have never been to the Super Bowl" curse....etc.

    Repeat!!!

    Brees gonna die in a car crash on the way to their first home game, write it down and wait
  • Mr.AllenTemple
    Mr.AllenTemple Members Posts: 351
    edited April 2010
    Drew will overcome the Madden Curse just like he over came the "Tampa Bay Curse" and the "Losing last 3 games of the regular season" curse....and the damn "Saints have never been to the Super Bowl" curse....etc.

    Repeat!!!

    Not a chance in hell..........
  • bornnraisedoffCMR
    bornnraisedoffCMR Members Posts: 1,073 ✭✭
    edited April 2010
    Not a chance in hell..........

    How so? ....................


    Damn sure wont be the damn Falclows!

    Well I take that back, you guys have some chance because your schedule looks pretty weak. But yall still gonna lose to us.