What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

Ladies do yall wear lingerie to bed or:

2

Comments

  • ol_buddy
    ol_buddy Members Posts: 293 ✭✭
    If a chick need to have lingerie to look good well then, she dont look good

    A half naked attractive woman is a half naked attractive woman so it dont matter to me.

    A 8 who come to bed in a tee every night >> A 6 who come to bed in lingerie every night



  • Kat
    Kat Don't @ Me to Dumb Shit. H-TownMembers Posts: 50,667 ✭✭✭✭✭
    Lingerie also costs good money.

    🤬 I look like spending $100 on an outfit that he can't throw on the floor fast enough?

    Learned my lesson...he only get Target 🤬 from here on out and I'll put that $100 on an outfit I can wear outside the bedroom.
  • Louis Cipher
    Louis Cipher Members Posts: 4,020 ✭✭✭✭✭

    Granny pannies are comfortable as 🤬

    You 🤬 got some nerve. Women don't put these demands on your nighttime attire. Just wash your ass & get in the bed

    cmon skyler...those head scarfs tho....smh

    no getting around it tho when dealing with black women....

    i sleep butt nekkid tho...nothing for my woman to say
  • obnoxiouslyfresh
    obnoxiouslyfresh Still Ginny From The Block Members Posts: 11,496 ✭✭✭✭✭
    Lingerie also costs good money.

    🤬 I look like spending $100 on an outfit that he can't throw on the floor fast enough?

    Learned my lesson...he only get Target 🤬 from here on out and I'll put that $100 on an outfit I can wear outside the bedroom.



    But you don't know 🤬 about them head scarves, do you Kat?


    351gyuc_zps2cda1292.gif


    You dont know 🤬 !!!!
  • Louis Cipher
    Louis Cipher Members Posts: 4,020 ✭✭✭✭✭
    bull6599 wrote: »
    I gives no 🤬 about head scarves or granny panties. Granny panties slide off just like sexy panties & a scarf ain't never stopped me from getting the 🤬 .

    i feel the same...but we as man are visual creatures...but when it comes down to it...that aint stopping me
  • HafBayked
    HafBayked Members Posts: 16,248 ✭✭✭✭✭
    lechic wrote: »
    I don't wear a head scarf but my weave is so poppin I don't need one.

    lol anyways...

    t shirt & 🤬 . no bra. lawd no bra.

    i can deal wit that.....u never roll over on a 🤬 tho?
  • DOC H0LL!DAY
    DOC H0LL!DAY Members Posts: 1,539 ✭✭✭✭✭
    pralims wrote: »
    what the fukk are crotchless panties....

    just dont wear no 🤬 draws

    🤬 irratating

    but it is sexy.....

    ok ill shut up

    Naked cheeks>>>>>>>>>>>>Crotchless panties.
  • Kat
    Kat Don't @ Me to Dumb Shit. H-TownMembers Posts: 50,667 ✭✭✭✭✭
    Lingerie also costs good money.

    🤬 I look like spending $100 on an outfit that he can't throw on the floor fast enough?

    Learned my lesson...he only get Target 🤬 from here on out and I'll put that $100 on an outfit I can wear outside the bedroom.



    But you don't know 🤬 about them head scarves, do you Kat?


    351gyuc_zps2cda1292.gif


    You dont know 🤬 !!!!

    lmao @ that gif.

    nah, can't relate. He wears his du-rag to bed though, I don't say anything.

    Long as the 🤬 is in the bed and the 🤬 aren't smelling like 🤬 gym socks we can get it..
  • Louis Cipher
    Louis Cipher Members Posts: 4,020 ✭✭✭✭✭
    Lingerie also costs good money.

    🤬 I look like spending $100 on an outfit that he can't throw on the floor fast enough?

    Learned my lesson...he only get Target 🤬 from here on out and I'll put that $100 on an outfit I can wear outside the bedroom.

    you need atleast one piece of lingerie tho...

    heels and thongs...good lawd!!!
  • Well Got Dam
    Well Got Dam Members Posts: 5,440 ✭✭✭✭✭
    my girl goes to bed butt naked and dont give me no 🤬 , rather have her wearing army fatigues than doing that 🤬
  • Louis Cipher
    Louis Cipher Members Posts: 4,020 ✭✭✭✭✭
    pralims wrote: »
    what the fukk are crotchless panties....

    just dont wear no 🤬 draws

    🤬 irratating

    but it is sexy.....

    ok ill shut up

    Naked cheeks>>>>>>>>>>>>Crotchless panties.

    🤬 diving thru crotchless panties tdjakes.gif
  • MsSouthern
    MsSouthern Bunny Members, Moderators Posts: 21,791 Regulator
    T-shirt or cami and panties

    I wear lingerie sometimes


    I honestly don't think he cares either way
  • DOC H0LL!DAY
    DOC H0LL!DAY Members Posts: 1,539 ✭✭✭✭✭
    my girl goes to bed butt naked and dont give me no 🤬 , rather have her wearing army fatigues than doing that 🤬

    LOL
  • dallas' 4 eva
    dallas' 4 eva Dallas Cowboys 2016 NFC EAST CHAMPS Members Posts: 11,217 ✭✭✭✭✭
    Y'all 🤬 on one right now. I don't care what she comes to bed with long as the 🤬 gets wet.
  • SixSickSins
    SixSickSins Reading over Tananarive Due's shoulder. Somewhere getting asked about natural hair.Members Posts: 8,134 ✭✭✭✭✭
    I love a big T-Shirt. I hate when I fall asleep in regular clothes. I hate sleeping in a bra. I will usually pineapple my hair for the night...I'm sure nobody knows what that is so meh lol.
  • DOC H0LL!DAY
    DOC H0LL!DAY Members Posts: 1,539 ✭✭✭✭✭
    I love a big T-Shirt. I hate when I fall asleep in regular clothes. I hate sleeping in a bra. I will usually pineapple my hair for the night...I'm sure nobody knows what that is so meh lol.


    Big tee shirt with nothing under it is GOAT!
  • Meta_Conscious
    Meta_Conscious Hypocrite The BashmentMembers Posts: 26,227 ✭✭✭✭✭
    inb4 the "I sleep naked" ducktales...
  • Trollio
    Trollio Trollololololololololol Members Posts: 25,817 ✭✭✭✭✭
    Damn is sboogie the bud bundy of the ic
    I keep hearing about blow up dolls
  • sweetheart93
    sweetheart93 I love robbery and fraud. I'm a messy bitch who lives for drama Members Posts: 2,287 ✭✭✭✭✭
    Clothes:

    onesie-pics-1.jpg?w=500&h=666

    hair:
    vibe-vixen-head-wrap-styles-chiquita-banana-style.jpg
  • Meta_Conscious
    Meta_Conscious Hypocrite The BashmentMembers Posts: 26,227 ✭✭✭✭✭
    WeeZee wrote: »
    Stopitfive wrote: »
    inb4 the "I sleep naked" ducktales...

    How unfortunate is your life that you can't believe a woman sleeps naked?

    right, because your life has to b unfortunate to disbelieve things said on a message board... 🤬
    VIBE wrote: »
    Stopitfive wrote: »
    inb4 the "I sleep naked" ducktales...

    ^ goes to sleep with a fully clothed blow up doll.

    I'm not embarrassed...
  • twatgetta
    twatgetta Members Posts: 6,705 ✭✭✭✭✭
    Granny pannies? you only sposta wear those when you got a yeast infection.
  • texasdaking88
    texasdaking88 Members Posts: 6,137 ✭✭✭✭✭
    lol..I just wear underwear. Most times it's some granny panties though.

    My normal reaction to granny panties..tumblr_inline_mg7k50tBe01rv609p.gif

  • blackrain
    blackrain Members, Moderators Posts: 27,269 Regulator
    Take the scar off, smash, put scarf back on, go to sleep.... or smash before she puts the scarf on...not that difficult lol
Sign In or Register to comment.