What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

If You Could Meet Up With Anyone In The IC Who Would It Be? (IC Networking Expo)

124678

Comments

  • Rasta.
    Rasta. Mt. ZionMembers Posts: 9,342 ✭✭✭✭✭
    edited August 2014
    zombie wrote: »
    @rasta what the 🤬 you flag me for ??? nothing is wrong with tying up a girl and whipping her you i would not mind hanging out with as long as you don't try to pick up one of those curry and cinnamon smelling indian 🤬

    or anything white because i can't handle those vampire 🤬

    Lmao i flagged you cos the line is over there ---> for @Westie
  • zombie
    zombie Members Posts: 13,450 ✭✭✭✭✭
    I also want to meet six take her out to eat maybe a movie or a museum

    but she's so young and sooner or later we will get into an argument then i'll have to bend her over my nee paddle her and then make her sit in the corner and suck her thumb.
  • CP203
    CP203 Members Posts: 10,421 ✭✭✭✭✭
    Evilchuck wrote: »
    hoesarefun wrote: »
    the 🤬 down to 🤬

    Ladies, Mark...Ladies.

    sorry friend
  • LUClEN
    LUClEN Absence makes the heart grow fonder of someone else Members Posts: 20,559 ✭✭✭✭✭
    zombie wrote: »
    Trashboat wrote: »
    zombie wrote: »
    zombie wrote: »
    @westie i have a cat O nine tails
    chains, blindfolds and several other kinds of equipment waiting for you, because you need a really good 🤬 to change your behavior and the same thing goes for that semi-🤬 feminist @deserttrain 🤬 .

    thanks-for-sharing-poster05.jpg

    aYO you know what i don't really like you too much 🤬 i would like to banish you to the deepest pits of the Warp and the emperor of mankind ain't saving you 🤬

    DAMN lol oh 🤬 ...shots fired

    That's not a shot
    @Zombie is just admitting that people on here hurt his feelings and he dislikes them for it

    Ask your invisible man in the sky to smite us if we hurt your feelings so much

    man suck ya momma and try out ya granny too you are now back on the ignore list with the rest of the trannies, white people and just in general the 🤬 boys and police lovers

    Your whining does nothing but entertain me @zombie
  • GorillaWitAttitude
    GorillaWitAttitude Members Posts: 3,566
    Yeah, Six and EvilChuck seems cool.
  • zombie
    zombie Members Posts: 13,450 ✭✭✭✭✭
    Zombie I still think it's hysterical you think I am a 🤬 but I'll run with it, Shalom!

    orthodox-jews-2.jpg

    shalom yuh bloodclatt
  • CP203
    CP203 Members Posts: 10,421 ✭✭✭✭✭
    @zombie would be depressed if he went back to jamaica now smh
  • englishdude
    englishdude Members Posts: 3,427 ✭✭✭✭✭
    Yeah, Six and EvilChuck seems cool.

    tyMCAYk.jpg
  • Allah_U_Akbar
    Allah_U_Akbar _Jay_ Members Posts: 11,147 ✭✭✭✭✭
    I would like to meet all of you.
  • GorillaWitAttitude
    GorillaWitAttitude Members Posts: 3,566
    Yeah, Six and EvilChuck seems cool.

    tyMCAYk.jpg

    Ever since I seen her pic you DAMN right I flip flopped.
  • Purr
    Purr Evil Chuck Season. Jumpman jumpman Jumpman dat girl up to something!!!Members Posts: 32,382 ✭✭✭✭✭
    edited August 2014
    zombie wrote: »
    the only place i want too meet @evilchuck is in a 🤬 gym then again maybe not because it's been a long time since i 🤬 a mampie it would be proper exercise trying to 🤬 her standing up.

    lmmmaaooo @zombie

    I guess, we can 🤬 . I rather just suck 🤬 tho, I dont want you to accidentally 🤬 one of my rolls.
  • zombie
    zombie Members Posts: 13,450 ✭✭✭✭✭
    hoesarefun wrote: »
    @zombie would be depressed if he went back to jamaica now smh

    unless i take 🤬 with me co-sign
  • DarthRozay
    DarthRozay Members Posts: 20,570 ✭✭✭✭✭
    damn, you can tell a GWA thread from a mile away
  • zombie
    zombie Members Posts: 13,450 ✭✭✭✭✭
    Evilchuck wrote: »
    zombie wrote: »
    the only place i want too meet @evilchuck is in a 🤬 gym then again maybe not because it's been a long time since i 🤬 a mampie it would be proper exercise trying to 🤬 her standing up.

    lmmmaaooo @zombie

    I guess, we can 🤬 . I rather just suck 🤬 tho, I dont want you to accidentally 🤬 one of my rolls.

    Ayo big girl we could make a whole bathtud of jello and 🤬 inna that better yet we could full it will strawberry smoothie or simply put the shower curtain on the mattress and with a whole bottle of oil get our 🤬 on
  • Purr
    Purr Evil Chuck Season. Jumpman jumpman Jumpman dat girl up to something!!!Members Posts: 32,382 ✭✭✭✭✭
    zombie wrote: »
    Evilchuck wrote: »
    zombie wrote: »
    the only place i want too meet @evilchuck is in a 🤬 gym then again maybe not because it's been a long time since i 🤬 a mampie it would be proper exercise trying to 🤬 her standing up.

    lmmmaaooo @zombie

    I guess, we can 🤬 . I rather just suck 🤬 tho, I dont want you to accidentally 🤬 one of my rolls.

    Ayo big girl we could make a whole bathtud of jello and 🤬 inna that better yet we could full it will strawberry smoothie or simply put the shower curtain on the mattress and with a whole bottle of oil get our 🤬 on

    @zombie im allergic to strawberries, bae. :(
  • zombie
    zombie Members Posts: 13,450 ✭✭✭✭✭
    Evilchuck wrote: »
    zombie wrote: »
    Evilchuck wrote: »
    zombie wrote: »
    the only place i want too meet @evilchuck is in a 🤬 gym then again maybe not because it's been a long time since i 🤬 a mampie it would be proper exercise trying to 🤬 her standing up.

    lmmmaaooo @zombie

    I guess, we can 🤬 . I rather just suck 🤬 tho, I dont want you to accidentally 🤬 one of my rolls.

    Ayo big girl we could make a whole bathtud of jello and 🤬 inna that better yet we could full it will strawberry smoothie or simply put the shower curtain on the mattress and with a whole bottle of oil get our 🤬 on

    @zombie im allergic to strawberries, bae. :(

    grapes then
  • OmegaConflict
    OmegaConflict I AM A GIANT RETARD Members Posts: 39,030 ✭✭✭✭✭
    edited August 2014
    They posting 🤬 gifs now
  • Aristo_V300
    Aristo_V300 Toyota/Lexus Enthusiast Members Posts: 6,118 ✭✭✭✭✭
    Whoever is in Maryland...
  • Arya Tsaddiq
    Arya Tsaddiq Shalawam The Daughter of BabylonMembers Posts: 15,334 ✭✭✭✭✭
    I'd bring a bottle and chop it it up with all the SL and R&R posters. The alcohol fueled conversations would be GOAT.

    I'd like to meet mos of the ladies as well, but only on amiable terms.
  • Arya Tsaddiq
    Arya Tsaddiq Shalawam The Daughter of BabylonMembers Posts: 15,334 ✭✭✭✭✭
    If it was a BBQ, I'd hop in the grill and show y'all something too.
  • Arya Tsaddiq
    Arya Tsaddiq Shalawam The Daughter of BabylonMembers Posts: 15,334 ✭✭✭✭✭
  • Melqart
    Melqart Epistemophilic Pronounced Malk-artGuests, Members Posts: 3,679 ✭✭✭✭✭
    edited August 2014
    KingSimba wrote: »
    I'd bring a bottle and chop it it up with all the SL and R&R posters. The alcohol fueled conversations would be GOAT.

    I'd like to meet mos of the ladies as well, but only on amiable terms.

    U know zombie would fight the Israelites and the atheists smmfh lol
    That's like 50% of the content of the social lounge now lmao.
  • _Lefty
    _Lefty Members Posts: 6,564 ✭✭✭✭✭
    edited August 2014
    Y'all need to set that fight up.
    _Lefty wrote: »
    Y'all need to set that fight up.

    I'll pay to get you all in a room. But Yall gotta pay me to watch it. Straight like that.

    Damn, cuddy, I gotta put everything in subtitles? It's all fun and games though. Ya'll have fun with this 🤬 . I could get back but i'ma let ya'll eat.

    yunnsanco wrote: »
    Stew wrote: »
    _Lefty wrote: »
    I'd meet @YunnSanco‌ and take his ass up top. Nah, i'm playin, that's the homie. Anybody for real though, it's some cool 🤬 in here.

    _Lefty wrote: »
    Y'all need to set that fight up.

    I'll pay to get you all in a room. But Yall gotta pay me to watch it. Straight like that.

    10rskd1.gif

    I dont understand ,what top is he taking me to?

    @YunnSanco‌ It's some jackboy 🤬 , I thought 🤬 was up on the lingo. Either they are and they just playin dumb, or 🤬 is really green as a leaf. Either way, I ain't trippin. Everybody get roasted sometime. IC life. I'll happily take the L, these 🤬 funny.
Sign In or Register to comment.