What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

ask Taeboo everything!

OmegaConflict
OmegaConflict I AM A GIANT RETARDMembers Posts: 39,030 ✭✭✭✭✭
@taeboo‌ what r u naming that baby
What color is it?

Does the father know your pregnant

How many packages of ketchup do you have in your purse?

Can I reach down there n shake its hand?

Comments

  • Trillfate
    Trillfate "i used to like the Ride more now i like the Race...i used like the Prize more now i like the Chase" Members Posts: 24,008 ✭✭✭✭✭
    @taeboo ever been attacked in an elevator?
  • Arya Tsaddiq
    Arya Tsaddiq Shalawam The Daughter of BabylonMembers Posts: 15,334 ✭✭✭✭✭
    Wooden or aluminum baseball bats?
  • Dupac
    Dupac Retired PurgatoryMembers, Writer Posts: 68,365 ✭✭✭✭✭
    Yo, you know I got enough guns to wreck a nation
    Any 🤬 wave a Tec at Mason, have a explanation
    You bring your crew and em and I'm doin em
    Then I'm beatin em down with aluminum
    Then I'm puttin two in em
    You can't touch me, I've been devil sent, wanted for embezzlement
    A lot of other things, but that's irrelevant
  • DarcSkies
    DarcSkies TRUST IN ALLAH BUT TIE UP YOUR CAMEL Members Posts: 13,791 ✭✭✭✭✭
    When does your album drop and what producers are you working with?
  • Ol Jay's
    Ol Jay's Members Posts: 8,286 ✭✭✭✭✭
    how fo you feel about this wack ass "dragon" 🤬 , although I find it corny, @Khaleesi calling @evilchuck fat dragon is hilarious

    Do males that participate in that dragon 🤬 lose cool points?

    Lastly, I know your soon to be bd is an ic poster, & I know who he is, but its not my place to tell, will you guys reveal the truth or keep it a secret?
  • shit happens
    shit happens May da lawd be wit em These hoes lie and these niggas are fakeMembers Posts: 10,739 ✭✭✭✭✭
    Ol Jay's wrote: »
    how fo you feel about this wack ass "dragon" 🤬 , although I find it corny, @Khaleesi calling @evilchuck fat dragon is hilarious

    Do males that participate in that dragon 🤬 lose cool points?

    Lastly, I know your soon to be bd is an ic poster, & I know who he is, but its not my place to tell, will you guys reveal the truth or keep it a secret?

    boy you a hoe for dat stop shushuin intruding on her personal life an 🤬

    Ol nosey ass 🤬 sitting on the porch watchin da whole hood
  • GorillaWitAttitude
    GorillaWitAttitude Members Posts: 3,566
    What made you join the IC?
  • taeboo
    taeboo Members Posts: 4,669 ✭✭✭✭✭
    @conflict the baby's name will be Christian, the baby is black, yes the father know I'm pregnant, I don't eat ketchup, and you can't come any where near me.

    @allergens cause I've been lazy.

    @trillfate No.

    @Kingsimba wooden lol.

    @Darcskies Dec. 23 and I worked exclusively with Mike Will Made It

    @Ol Jay's That beef is between them, although I love me some Chuck. I wish the ladies would get along more tho. No the males get no cool points from me. And no IC member has felt the greatness of my sugar walls.

    @GorillawitAttitude I found out about the IC thru lipstick alley. Came to see what the fuss was about, lurked for a while then started to post.



  • blakfyahking
    blakfyahking The IC's Resident Father Figure Members Posts: 15,785 ✭✭✭✭✭
    @taeboo did you ever step your cooking game up shorty?

    I remember them pics had potential but you just weren't quite there yet
  • taeboo
    taeboo Members Posts: 4,669 ✭✭✭✭✭
    @taeboo did you ever step your cooking game up shorty?

    I remember them pics had potential but you just weren't quite there yet

    I been working on my skills lol
  • OmegaConflict
    OmegaConflict I AM A GIANT RETARD Members Posts: 39,030 ✭✭✭✭✭
    You aint been doing 🤬
  • OmegaConflict
    OmegaConflict I AM A GIANT RETARD Members Posts: 39,030 ✭✭✭✭✭
    @taeboo I bet yo secret ingredient is everything in the pantry.
    Sitcho ass dine somewhere
  • OmegaConflict
    OmegaConflict I AM A GIANT RETARD Members Posts: 39,030 ✭✭✭✭✭
    @taeboo when you gone let my 🤬 shithappens smash
  • OmegaConflict
    OmegaConflict I AM A GIANT RETARD Members Posts: 39,030 ✭✭✭✭✭
    He been tryna 🤬 you. Me2 but ima let him 🤬 tho cuz once I get in them cakes nobody will wanna go after me.
    #nowalls
  • shit happens
    shit happens May da lawd be wit em These hoes lie and these niggas are fakeMembers Posts: 10,739 ✭✭✭✭✭
    CONFLICT wrote: »
    @taeboo when you gone let my 🤬 shithappens smash

    lol What in the 🤬 ??

    But I'll play along

    she knows her smile is so inviting id Knock her socks off and leave dat lil ponytail twisted

    Say g gone head and aska what you really want to aska.

    tae he wanna know if he can play peanuckle witcho baby
  • blakfyahking
    blakfyahking The IC's Resident Father Figure Members Posts: 15,785 ✭✭✭✭✭
    edited September 2014
    that's what I like to see @taeboo

    gon head in that kitchen and fix me up some of them greens then shorty :)