What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

Amber Rose Files for Divorce

1235713

Comments

  • dalyricalbandit
    dalyricalbandit Co-Owner Of AllhipHop.com, Super Moderator, Administrator, Moderator Members, Moderators Posts: 67,918 Regulator
    MENACE... wrote: »
    Amber needs hair.


    Does she have an iCloud account? I gotta see those nudes

    she leaked her own joints
  • JDSTAYWITIT
    JDSTAYWITIT .........Tell your mother she has a cute mouth #GIANTS #2014/2012/2010 #FUCK.KCMembers Posts: 12,910 ✭✭✭✭✭
    🤬 sad .....what about the children .....got damn heathens in here ain't got no heart ....another black home torn to pieces ...where's Ayana "save my life" when you need her big ass...smh
  • thefabmd2dc
    thefabmd2dc Members Posts: 2,572 ✭✭✭✭✭
    MENACE... wrote: »
    Amber needs hair.


    Does she have an iCloud account? I gotta see those nudes

    she leaked her own joints

    I know she got nudes out but hell she was already walking around nude when she was with kanye
    Wiz lost especially if Nick cannon is the one who puller her from him
  • LEMZIMUS_RAMSEY
    LEMZIMUS_RAMSEY SHAPE YOUR REALITY INSIDE WHICH YOU THRIVE Members, Writer Posts: 17,670 ✭✭✭✭✭
    Amber-Rose-Shows-Off-Wiz-Khalifa-tattoo.jpg

    So what's she gonna do with this?

    Laser it off with Wiz's cash.

    She gon do it with sleaze.
  • Nah Son
    Nah Son Habitual Line Stepper Guests, Members, Writer, Content Producer Posts: 9,367 ✭✭✭✭✭
    edited September 2014
    LMao Amber real last name is Levonchuck
  • Juttythe3rd
    Juttythe3rd Members Posts: 3,553 ✭✭✭✭✭
    This thread is goat lol
  • Max.
    Max. Members Posts: 33,009 ✭✭✭✭✭
    how much yall wana bet @yungflashy took a sick day at work..that 🤬 prolly distraught right now
  • eternal soldier
    eternal soldier Members Posts: 2,784 ✭✭✭✭✭
    Nah Son wrote: »
    LMao Amber real last name is Levonchuck


    The deception..
  • _Menace_
    _Menace_ R.I.P KOBE Bay Area Members, Writer Posts: 26,613 ✭✭✭✭✭
    @damobb2deep‌ so youre gonna no sign me for asking for ambers nudes?

    Whats wrong with you bruh? thats enough you roll with chicks that where drawls with 🤬 holes...pause
  • jayvon32
    jayvon32 Members Posts: 913 ✭✭✭✭✭
    Anyways....

    Who didn't see this coming from Amber, Wiz kept her relevant post-Kanye and she picked the right sucka to get some stable gwop from. A self-confessed weedhead (sole custody check!), simp ass (alimony check!), more dollars then sense (12th on Forbes Rich Rapper List $13m check!) 🤬 popular rapper.

    14 months heist... these hoes ain't loyal!

    As for Nick, he's always been a 🤬 let's look at his resume:

    ScreenShot20140328at8.40.11AM.png

    - Christina Milian (when she was hot and on top)

    - Kim Kardashian

    - Nicole Scherzinger

    - Selita Ebanks (when she was a Victoria Secret supermodel)

    selita-ebanks.jpg

    - Mariah Carey (wifed up a chick with a higher profile and more money than him)

    mariah-carey-and-nick-cannon.jpeg

    - Jasmine Sanders

    35381_20140903100506.jpg

    - Amber Rose

    tumblr_l7hhlpgf3s1qd31dbo1_500.jpg

    1408923927_amber-rose-zoom.jpg

    Plus he created a show where he can actively recruit bad 🤬 to his sidepiece harem under "business recruitment"

    amare-and-ladies.jpg

    Wild_N_Out.jpg

    Not bad for a supposedly "corny 🤬 ..."
    king-lame.jpg

    Just when yall think Nick caught a L from the divorce, he flips the script. 🤬 that 🤬 ! I'll be a corny sucker ass 🤬 to double tap all these bad 🤬 .
  • dalyricalbandit
    dalyricalbandit Co-Owner Of AllhipHop.com, Super Moderator, Administrator, Moderator Members, Moderators Posts: 67,918 Regulator
    Amber looks like she got a wet one
  • Iceberg Slick
    Iceberg Slick Members Posts: 784 ✭✭✭✭
    I saw this 🤬 coming right when they got married. She planned this the whole time. When it comes to these hoes I am psychic and this 🤬 was dumb thinking he can turn a 🤬 into a housewife.
  • MeekMonizzLLLLLLe14
    MeekMonizzLLLLLLe14 Members Posts: 15,337 ✭✭✭✭✭
    MR.CJ wrote: »
    Hold up hold up hold up we divorced

    #itsover

  • traestar
    traestar Atlantic City, NJMembers Posts: 6,030 ✭✭✭✭✭
    S2J wrote: »
    Too much comedy. Just noticed dude in the background like 'Yea, Nick Cannon is like totally gonna take Wiz' bytch'

    1411362528723_wps_63_2014_GAMEPIKS_310_828_344.jpg

    I just can't do it!
  • 5th Letter
    5th Letter Black Identified Extremist Members, Moderators, Writer Posts: 37,068 Regulator
    I hope that prenup is air tight.
This discussion has been closed.