What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

PICO AND PORKY GOTTA BE THE LONELIEST HOES ON EARTH

13468930

Comments

  • Bussy_Getta
    Bussy_Getta STFUMembers Posts: 37,679 ✭✭✭✭✭
    Pico wrote: »
    Next person to cape in this 🤬 getting banned. I couldn't even LOL in peace without immediately becoming nauseous at the next cape-y post that showed up on my screen. Cape again! Cape again and see what happens!

    But you caped and banned for boldchild 🤬 .

    Nah, I merely gave him the same treatment others get in that regard.

    I've removed lots of pics from the forums, even your blackened eye.

    That was a Halloween pic even you said it. Nice try tho. I don't cry to remove my ugly 🤬 pics.
  • Aquafina..floe
    Aquafina..floe queen of all queens cooking sunday dinner in a fresh leotardMembers Posts: 4,110 ✭✭✭✭✭
    700 wrote: »
    I see kahleesi fonkey ass still in here tryna throw that flat 🤬 ass in a circle

    🤬 sit down dayum..ain't nobody check in for u

    in the bad 🤬 argument you need to sit yo fat ass to the side
    take yo ass to the corner and wait it out wit the rest of us


    U in here caping for a 🤬 that don't know how to clean a toilet yet alone her own ass


    And a 🤬 that wouldn't look your way even if u offered her a bucket of blood diamonds

    Don't talk to me
  • Purr
    Purr Evil Chuck Season. Jumpman jumpman Jumpman dat girl up to something!!!Members Posts: 32,382 ✭✭✭✭✭
    700 wrote: »
    Khaleesi wrote: »
    Noir wrote: »
    Khaleesi wrote: »
    Noir wrote: »
    Khaleesi wrote: »
    MsSouthern wrote: »
    No lie


    Trying to recruit chicks to post here and tell @Pico she isn't pretty is kinda weird








    It's weird but it must be done.


    Gotta make 🤬 learn to be humble on here ;)

    Lol @ humble, just like your engagement ring.

    Oh, but I still have an engagement ring and matter of fact will be heading to get our marriage license tomorrow.

    Where's yours? Where's your man?

    Oh... that's right.. he left your obese ass for a white girl.

    Lol @ Fake engagement. Lmao @ obese. Too many jokes.

    Speak on it charlie...


    speak on your failed engagement.

    Was it because of your stillbirth?

    Was it even his baby?

    Or was it because of your body odor?

    I heard you had some NASSTTYYYYYYY body odor.

    Smelling like rotten fish and armpit musk.

    thats kinda 🤬 up to talk about the baby

    thats a low blow

    @700 she's 🤬 . Of course she'll go for a "low blow" behind the computer screen.
  • BiblicalAtheist
    BiblicalAtheist Prude FieldsMembers Posts: 15,668 ✭✭✭✭✭
    I don't consider what I've said caping, I'm just tired of reading the constant drivel back and forth.
  • 700
    700 Praying 5 times a day to catch a plug Plap City, FLAMembers Posts: 14,496 ✭✭✭✭✭
    Noir wrote: »
    700 wrote: »
    Khaleesi wrote: »
    Noir wrote: »
    Khaleesi wrote: »
    Noir wrote: »
    Khaleesi wrote: »
    MsSouthern wrote: »
    No lie


    Trying to recruit chicks to post here and tell @Pico she isn't pretty is kinda weird








    It's weird but it must be done.


    Gotta make 🤬 learn to be humble on here ;)

    Lol @ humble, just like your engagement ring.

    Oh, but I still have an engagement ring and matter of fact will be heading to get our marriage license tomorrow.

    Where's yours? Where's your man?

    Oh... that's right.. he left your obese ass for a white girl.

    Lol @ Fake engagement. Lmao @ obese. Too many jokes.

    Speak on it charlie...


    speak on your failed engagement.

    Was it because of your stillbirth?

    Was it even his baby?

    Or was it because of your body odor?

    I heard you had some NASSTTYYYYYYY body odor.

    Smelling like rotten fish and armpit musk.

    thats kinda 🤬 up to talk about the baby

    thats a low blow

    @700 she's 🤬 . Of course she'll go for a "low blow" behind the computer screen.

    dont be a big bully, you a 🤬 heavyweight

    leave them lil ass girls alone
  • Kat
    Kat Don't @ Me to Dumb Shit. H-TownMembers Posts: 50,667 ✭✭✭✭✭
    Cain wrote: »
    I'm still tripping over shorty DM hoes to join the IC for a beauty contest........hilarious

    Yeah she shouldn't have revealed that message.

  • SixSickSins
    SixSickSins Reading over Tananarive Due's shoulder. Somewhere getting asked about natural hair.Members Posts: 8,134 ✭✭✭✭✭
    Pico wrote: »
    Pico wrote: »
    Next person to cape in this 🤬 getting banned. I couldn't even LOL in peace without immediately becoming nauseous at the next cape-y post that showed up on my screen. Cape again! Cape again and see what happens!

    But you caped and banned for boldchild 🤬 .

    Nah, I merely gave him the same treatment others get in that regard.

    I've removed lots of pics from the forums, even your blackened eye.

    That was a Halloween pic even you said it. Nice try tho. I don't cry to remove my ugly 🤬 pics.

    And, yet, you still demanded it be removed.

  • ShottaDaBeast
    ShottaDaBeast #EnoughIsEnough At the bottom of some pussy Members Posts: 6,372 ✭✭✭✭✭
    700 wrote: »
    700 wrote: »
    700 wrote: »
    Just let me know when the pic-off is

    ill take khaleesi over pico

    Nah, Khaleesi got a ringer apparently

    if she from miami she shittin on pico

    i know this from experience

    them miami hoes bad as 🤬

    Bruh it ain't nothin but trophy wives and trannies out that 🤬 . I was like damn where the 7-8's at?

    they in pompano

    Pompano got some badd ones, but thats 30 minutes north of miami.

    Hollywood and Pembroke got some baddie too... 305 too big to just say Miami. you gotta name hoods.

  • JonnyRoccIT
    JonnyRoccIT . . . Player Shit ONLY . ZONE 6 Atlanta, GAMembers Posts: 14,389 ✭✭✭✭✭
    700 wrote: »
    700 wrote: »
    Just let me know when the pic-off is

    ill take khaleesi over pico

    Nah, Khaleesi got a ringer apparently

    if she from miami she shittin on pico

    i know this from experience

    them miami hoes bad as 🤬

    She from Boston brah
  • Cain
    Cain The audacity of you fuck niggas Cyttorax DimensionMembers, Moderators Posts: 44,543 Regulator
    700 wrote: »
    Cain wrote: »
    I'm still tripping over shorty DM hoes to join the IC for a beauty contest........hilarious

    im surprised yo old ass know what a dm is

    🤬 shut yo remedial ass up.
  • Bussy_Getta
    Bussy_Getta STFUMembers Posts: 37,679 ✭✭✭✭✭
    Pico wrote: »
    Pico wrote: »
    Next person to cape in this 🤬 getting banned. I couldn't even LOL in peace without immediately becoming nauseous at the next cape-y post that showed up on my screen. Cape again! Cape again and see what happens!

    But you caped and banned for boldchild 🤬 .

    Nah, I merely gave him the same treatment others get in that regard.

    I've removed lots of pics from the forums, even your blackened eye.

    That was a Halloween pic even you said it. Nice try tho. I don't cry to remove my ugly 🤬 pics.

    And, yet, you still demanded it be removed.


    It's called fake drama for your 🤬 thread.
  • BiblicalAtheist
    BiblicalAtheist Prude FieldsMembers Posts: 15,668 ✭✭✭✭✭
    700 wrote: »
    Khaleesi wrote: »
    Khaleesi wrote: »
    What makes it funny is Pico and Charlie talk 🤬 , say trolling 🤬 , egg 🤬 on, whereas Khaleesi is deadass serious, this 🤬 burns her ass something furious.

    They aint trolling... this is how they eat, breath and live.

    You see how I be going to bed at 9pm and waking up at 6am on weekdays?

    but pico and porky be on here from 6am to 4am everyday? They live for this 🤬 mannnn.

    You've been here a year and a half..... they don't give a 🤬 about you, what you do, how you feel all that 🤬 . I mean to you it seems like they do but I would bet a half dollar they aren't thinking about you offline like you do. It's almost like you come online, looking for Pico and Charlie posts just so you can have something to 🤬 about, prolly cuz you can't ever take a 🤬 and it got you all moody, but holy 🤬 man give it a rest.

    Why you seem so concerned with my constipation issues yo?

    & they care. Their actions prove this fact.

    Ever since I started calling chuck out on her photoshopped pics she been deleting them shortly after I 🤬 on them.


    You should appreciate me fulfilling my duties as your queen.

    I am only filtering out the filth of the IC and trying to make things as authentic as possible.

    You should kiss my feet lil 🤬 .... go head.. kiss em

    Because you won't stop talking about your plugged up ass. If you didn't want some sort of attention about it why keep mentioning it?

    Their actions prove they know how to troll.... better than you.

    I don't give a 🤬 about no IC queen.

    Filtering out filth, and how's that going for you? Not very successful.

    Your feet ain't 🤬 .

    look here cracka

    you need to sign the 🤬 off during black history month

    dont nobody wanna hear that ricky schroeder 🤬

    You've gotten soft Plap, you used to have us all on block, what happened?
  • 700
    700 Praying 5 times a day to catch a plug Plap City, FLAMembers Posts: 14,496 ✭✭✭✭✭
    edited February 2015
    700 wrote: »
    700 wrote: »
    700 wrote: »
    Just let me know when the pic-off is

    ill take khaleesi over pico

    Nah, Khaleesi got a ringer apparently

    if she from miami she shittin on pico

    i know this from experience

    them miami hoes bad as 🤬

    Bruh it ain't nothin but trophy wives and trannies out that 🤬 . I was like damn where the 7-8's at?

    they in pompano

    Pompano got some badd ones, but thats 30 minutes north of miami.

    Hollywood and Pembroke got some baddie too... 305 too big to just say Miami. you gotta name hoods.

    it is some bad 🤬 in hollywood

    i was just 🤬 around with pompano, my homeboy from there and thats how we be clownin

    the bad model 🤬 in miami, the 🤬 foot wic getting 🤬 is in pompano
  • JonnyRoccIT
    JonnyRoccIT . . . Player Shit ONLY . ZONE 6 Atlanta, GAMembers Posts: 14,389 ✭✭✭✭✭
    700 wrote: »
    Khaleesi wrote: »
    Noir wrote: »
    Khaleesi wrote: »
    Noir wrote: »
    Khaleesi wrote: »
    MsSouthern wrote: »
    No lie


    Trying to recruit chicks to post here and tell @Pico she isn't pretty is kinda weird








    It's weird but it must be done.


    Gotta make 🤬 learn to be humble on here ;)

    Lol @ humble, just like your engagement ring.

    Oh, but I still have an engagement ring and matter of fact will be heading to get our marriage license tomorrow.

    Where's yours? Where's your man?

    Oh... that's right.. he left your obese ass for a white girl.

    Lol @ Fake engagement. Lmao @ obese. Too many jokes.

    Speak on it charlie...


    speak on your failed engagement.

    Was it because of your stillbirth?

    Was it even his baby?

    Or was it because of your body odor?

    I heard you had some NASSTTYYYYYYY body odor.

    Smelling like rotten fish and armpit musk.

    thats kinda 🤬 up to talk about the baby

    thats a low blow

    Lmao you done talked hella 🤬 about @Vibe kids .

    Ol selective feelings ass 🤬
  • 700
    700 Praying 5 times a day to catch a plug Plap City, FLAMembers Posts: 14,496 ✭✭✭✭✭
    700 wrote: »
    700 wrote: »
    Just let me know when the pic-off is

    ill take khaleesi over pico

    Nah, Khaleesi got a ringer apparently

    if she from miami she shittin on pico

    i know this from experience

    them miami hoes bad as 🤬

    She from Boston brah

    excuse me
  • nex gin
    nex gin Keep It Simple Stupid Members Posts: 10,698 ✭✭✭✭✭
    edited February 2015
    DWO wrote: »
    I'm just here for the jokes ass and attention 🤬 🤬 nudes

    ***Bookmarks just in case***
  • Copper
    Copper The WickMembers Posts: 49,532 ✭✭✭✭✭
    I don't consider what I've said caping, I'm just tired of reading the constant drivel back and forth.

    didnt you go back n forth with Kai for months?
  • 700
    700 Praying 5 times a day to catch a plug Plap City, FLAMembers Posts: 14,496 ✭✭✭✭✭
    700 wrote: »
    700 wrote: »
    I see kahleesi fonkey ass still in here tryna throw that flat 🤬 ass in a circle

    🤬 sit down dayum..ain't nobody check in for u

    in the bad 🤬 argument you need to sit yo fat ass to the side
    take yo ass to the corner and wait it out wit the rest of us


    U in here caping for a 🤬 that don't know how to clean a toilet yet alone her own ass


    And a 🤬 that wouldn't look your way even if u offered her a bucket of blood diamonds

    Don't talk to me

    🤬 i wouldnt offer yo ass a bucket of chicken

    who gives a 🤬


    Boy I take u for that 167 dolla unemployment check and them 259 dollars of food stamps quicker then you can say aqua

    No joke

    how tf you get 259 dollars in food stamps
  • BiblicalAtheist
    BiblicalAtheist Prude FieldsMembers Posts: 15,668 ✭✭✭✭✭
    Copper wrote: »
    I don't consider what I've said caping, I'm just tired of reading the constant drivel back and forth.

    didnt you go back n forth with Kai for months?

    Yeah and everyone got sick of the 🤬 so what's your point?
  • 700
    700 Praying 5 times a day to catch a plug Plap City, FLAMembers Posts: 14,496 ✭✭✭✭✭
    Cain wrote: »
    Btw @700 in here snapping his fingers rolling his neck more than these broads. Fall back and.....

    VKfHWkT.gif

    bruh dont be @in me
This discussion has been closed.