What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

Drake - If You're Reading This It's Too Late mixtape

17810121321

Comments

  • clippyclipp n*gga
    clippyclipp n*gga Members Posts: 787 ✭✭✭✭✭
    to be honest this 🤬 is weak. it will be hot for the moment for those that dickride anything drake but for open minded people that really analyze music and this 🤬 is lacking. 🤬 wont last past the weekend. i think people are over hyped because it was a random release.
  • StoneColdMikey
    StoneColdMikey mikeyismod CHITOWN THE BEST TOWNMembers, Moderators Posts: 33,543 Regulator
    its decent so far nice to have a mixtape from him. good its mostly rap tho.
  • SheerExcellence
    SheerExcellence I'm Faceless Members Posts: 6,140 ✭✭✭✭✭
    to be honest this 🤬 is weak. it will be hot for the moment for those that dickride anything drake but for open minded people that really analyze music and this 🤬 is lacking. 🤬 wont last past the weekend. i think people are over hyped because it was a random release.

    You realize that your definition of open minded is pretty close minded.

    You essentially said, "if you dont like this you open minded like me. If you DO like it youre a closed minded 🤬 rider."

  • Roster Player #99
    Roster Player #99 Members Posts: 4,237 ✭✭✭✭✭
    edited February 2015
    i understand drake, Im not gon say Im a fan, but I get his skill set, his audience, etc....but i think somebody captured it best when they said the whole mixtape sounds like one long ass worst behavior....and the beats are wack...another drake sounding album, with drake rapping outside of himself...because he talking 🤬 he aint never did nor will do.

    this may open the flood gates for Drake to become a bigger star if he follows up with a good mainstream album, which'll set up a Wayne release.....maybe, my opinion.

    Or it'll open the gates to responses.

    Just wish this 🤬 would stop talkin like he be checkin 🤬 , because every 🤬 in they right mind know different. Toronto 🤬 don't even run Toronto so nobody care about his goons on house arrest and Prince is only gonna protect you so long as he's a source of income. And even Prince's reach will only go so far.
  • jvlioo
    jvlioo Detroit.Members Posts: 570 ✭✭✭✭
  • LcnsdbyROYALTY
    LcnsdbyROYALTY King of Myself Members Posts: 13,763 ✭✭✭✭✭
    Nah Son wrote: »
    Mean whileee .....

    tumblr_njqbvefycq1qeo1rbo1_540.jpg

    Wtf his sentences make me think hes seriously 🤬

    "This is a timeless photo is very special!"
    "This is a classic picture yeah hey pop the main long way" the 🤬 is he talking about

    But the worst part:

    "We could do you could do is go"

    That is probably the worst sentence I've ever read. And people wonder why this dude never writes no raps

    Right I was tryna decipher that 🤬 earlier but tha stupidity was so headache inducing I just cut off my browser for awhile.
  • MrCrookedLetter
    MrCrookedLetter Unless You Play Smart, Follow Your Mind Also Your Heart, The Perfect Balance Members Posts: 22,376 ✭✭✭✭✭
    Lmaoo he was prolly 🤬
  • bkzlostchild
    bkzlostchild Members Posts: 651 ✭✭✭✭
    Even tho they're throwaways, I 🤬 with this so far

    The first four tracks bangs
  • lookdude
    lookdude Members Posts: 16,646 ✭✭✭✭✭
    Diddy was 🤬 ass hell off off dat Ciroc
    #ciroclife
  • [Deleted User]
    [Deleted User] Posts: 0 Regulator
    The user and all related content has been deleted.
  • DarthRozay
    DarthRozay Members Posts: 20,570 ✭✭✭✭✭
    lookdude wrote: »
    Diddy was 🤬 ass hell off off dat Ciroc
    #ciroclife

    #cirocoutlastsbiggie #sorrybig #ojandciroc #diddysnewmixtape #badboy5ever
  • [Deleted User]
    [Deleted User] Posts: 0 Regulator
    The user and all related content has been deleted.
  • Already Home_17
    Already Home_17 Members Posts: 14,572 ✭✭✭✭✭
    tumblr_njovhjM2LZ1qh027so1_500.png

    why is Beyoncé always smiling? like she's doesn't know how to make any other 🤬 expression

    Beyonce_Jay-Z_Barclays_Ground_breaking2.jpg

    you can't tell me this 🤬 don't look creepy. she ain't real bruh

    stepford-wife-tune-up.jpg
  • za'kiss
    za'kiss Members Posts: 1,564 ✭✭✭✭✭
    edited February 2015
    I like this because it's the first Drake record I've heard that isn't ruined by him singing over half the songs.
  • bkzlostchild
    bkzlostchild Members Posts: 651 ✭✭✭✭
    I finally ran through the whole tape & I probably gonna get mad no signs & wack but Idgaf

    This tape is better than NWTS by a long shot. Barely any simping here, just straight spitting.I could actually play this straight through without feeling bad for him. I mean he's harmonizing here & there but that why he got PND for, have that 🤬 do the singing. I 🤬 with Energy, Know Yourself, Star67, Company, Jungle & 6pm
  • DarthRozay
    DarthRozay Members Posts: 20,570 ✭✭✭✭✭
    Nah Son wrote: »
    Mean whileee .....

    tumblr_njqbvefycq1qeo1rbo1_540.jpg

    Wtf his sentences make me think hes seriously 🤬

    "This is a timeless photo is very special!"
    "This is a classic picture yeah hey pop the main long way" the 🤬 is he talking about

    But the worst part:

    "We could do you could do is go"

    That is probably the worst sentence I've ever read just try and say the 🤬 out loud. And people wonder why this dude never writes no raps

    That reminds me of a couple of IC posters

    Ear2dast is diddy, and he's tryna get the IC hype about K.B. Da Kidnappa aka Bad Boy's newest signee
  • za'kiss
    za'kiss Members Posts: 1,564 ✭✭✭✭✭
    🤬 bodied that 6 PM joint.
  • IceBergTaylor
    IceBergTaylor The Spectacular Members Posts: 19,167 ✭✭✭✭✭
    tumblr_njovhjM2LZ1qh027so1_500.png

    why is Beyoncé always smiling? like she's doesn't know how to make any other 🤬 expression

    Beyonce_Jay-Z_Barclays_Ground_breaking2.jpg

    you can't tell me this 🤬 don't look creepy. she ain't real bruh

    stepford-wife-tune-up.jpg

    Beta Kitten Programming
  • victory_kid
    victory_kid Sion Guests, Members, Writer, Content Producer Posts: 585 ✭✭✭✭✭
    chiyosuke wrote: »
    Nah Son wrote: »
    Mean whileee .....

    tumblr_njqbvefycq1qeo1rbo1_540.jpg

    Wtf his sentences make me think hes seriously 🤬

    "This is a timeless photo is very special!"
    "This is a classic picture yeah hey pop the main long way" the 🤬 is he talking about

    But the worst part:

    "We could do you could do is go"

    That is probably the worst sentence I've ever read. And people wonder why this dude never writes no raps

    Right I was tryna decipher that 🤬 earlier but tha stupidity was so headache inducing I just cut off my browser for awhile.

    man thats just showing how good ciroc and oj is man

    hey Jay you want some !

    tumblr_njowhtzosF1ry0gfbo1_r1_500.jpg

    naw then 🤬 you !!!!

    tumblr_njovhjM2LZ1qh027so1_500.png

    LMAO!
    I am in tears yo...
  • DarthRozay
    DarthRozay Members Posts: 20,570 ✭✭✭✭✭
    za'kiss wrote: »
    🤬 bodied that 6 PM joint.

    nah son. it's not even better than the first 2 ______ in _______ joints. it is the best song on here though
  • perspective@100
    [email protected] Members Posts: 1,862 ✭✭✭✭
    NY 🤬 and timbs... For life
  • jazzybella
    jazzybella Sion Where Hennything is Possible :)Guests, Members, Writer, Content Producer Posts: 4,904 ✭✭✭✭✭
    tumblr_njovhjM2LZ1qh027so1_500.png

    why is Beyoncé always smiling? like she's doesn't know how to make any other 🤬 expression

    Beyonce_Jay-Z_Barclays_Ground_breaking2.jpg

    you can't tell me this 🤬 don't look creepy. she ain't real bruh

    stepford-wife-tune-up.jpg

    Because cameras are always in her face