What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

So, uhh.. was 9/11 an inside job or nah?

1222325272835

Comments

  • SELASI_iSELASI_i DARK VEDA KCMembers Posts: 2,237 ✭✭✭✭✭
    edited September 2015
    Koltrain wrote: »
    SELASI_i wrote: »
    Why we never saw bin laden body? They gave him a respectable burial according to his religion supposedly but we talkin about a man who supposed to be responsible for all this 🤬 .

    Exactly. They showed Saddam get hanged on tv. They showed Ghadaffi getting killed.....but the #1 enemy of the state, the #1 most wanted mf in the world was given a respectable burial at sea? And aint NO pictures or videos of it??? 🤬 , i don't buy it..

    that entire story was on the level of a hollywood blockbuster, probably the biggest ever. this is the first time that the media and communication technology has been on this level throughout history and every medium of it was used to promote and propagate this. Bin Laden just like 🤬 was a creation, (not saying the men did not exist)
    but their image was created, I dont doubt that they themselves played a hand in the fabrications either, but this happen to maintain and enforce more control, control over your mind by you believing this 🤬 , control over your "freedoms" by the laws enforced to prevent "terrorists" and control over a portion of the world per natural resources as well. checkmate.
  • KoltrainKoltrain Mr. MOMembers Posts: 4,286 ✭✭✭✭✭
    Yup, our gov'ment did it
    Cybertr0n wrote: »
    Trillfate wrote: »
    vvv Logical Ether vvv

    The buildings fell at speed of free-fall meaning that each floor fell completely unobstructed by anything below it... We can talk about jet fuel all day but all three buildings fell at free-fall which can only mean that the subsequent level below was already falling before the floor above it could fall onto it i.e. it had been cleared. In the case of sandwiching (the phenomenon that supposedly justifies the collapses), the failing floor must hit the one beneath it, dislodge it, then hit the next, dislodge it (and so on): a process which slows the rate of falling. Buildings in controlled demolitions fall in the same manner as those that did during 9/11, NOT buildings that suffer from structural failure. The buildings should have also leaned if the collapses were due to heat, as the buildings' metal structures would distort with the heat. This would undoubtedly prohibit absolutely vertical collapses of the buildings as this would have made the buildings top-heavy, pulling to whichever side the greater damage would have existed (I'd assume the location of impact). Physics and mathematics don't lie. Humans do. The buildings were demolished. This is without even mentioning the fact that thermite jet fuel simply cannot cut base supports in a straight line, nor questioning the hilariously incredible finding of intact and full-proof evidence within moments of the disaster.  There are many, many experts in their chosen fields who see the event as an inside job, highly distinguished physicists, engineers, avionics, professors, high ranking military personal, plus many more. Are they also ‘🤬 ’? (Not to mention the opinion of the supposed perpetrator himself, Osama Bin Laden, who surely should have claimed immediate responsibility after he had pulled off the most spectacular and successful terrorist attack in human history?) 2+2 does not equal 5; at least not for me. It's a disgusting shame that so many innocent people died as a result of this event, but it is more insulting to them, in my opinion, to believe the lies that we are fed and keep their deaths in vain.

    Word, that's what confuses me. If a steel building is collapsing from heat it would start to lean and wobble back and forth first. Steel beams don't automatically just snap and break from heat. WTC 7 fell within 7 seconds. The only logical educated guess is controlled demolition.

    Right. For the building to collapse like it did, then the support beams at the bottom would all have to blow.
  • Jabu_RuleJabu_Rule Members Posts: 5,993 ✭✭✭✭✭
    edited September 2015
    Koltrain wrote: »
    SELASI_i wrote: »
    Why we never saw bin laden body? They gave him a respectable burial according to his religion supposedly but we talkin about a man who supposed to be responsible for all this 🤬 .

    Exactly. They showed Saddam get hanged on tv. They showed Ghadaffi getting killed.....but the #1 enemy of the state, the #1 most wanted mf in the world was given a respectable burial at sea? And aint NO pictures or videos of it??? 🤬 , i don't buy it..

    When you say they, you fail to mention that both men were killed by their own people. There is also the fact that Pakistan was highly upset over the incursion to get him, and they jailed the doctor that aided in his capture.

    http://www.ndtv.com/world-news/osama-bin-laden-doctor-languishes-in-pakistan-prison-as-appeal-lingers-1216171
  • S2JS2J Members Posts: 28,476 ✭✭✭✭✭
    Nope, it was bin laden/taliban/terrorists
    Very weird how all 3 buildings fell.

    But then i balance that with, how in the ENTIRE 🤬 would they pull of a controlled demolition?

    Also, follow me on this. For the most part, we've never seen a plane purposely fly into a skyscraper, yet you're comfortable saying what that SHOULD look like. Ok

    On the flip, most of us HAVE seen controlled demolitions on tv or YouTube whatever. It comes with specific sounds, the flashes of the igntion, etc. It does not happen quietly.


    Soooooo if the towers falling does not look like it "should" and that makes you skeptical. ...Shouldn't the towers going down in a QUIET low key controlled demolition on live tv cause more suspicion? Isnt that JUST as and actually MORE far fetched? ??

    @vibe Am i goin crazy or does that not make perfect sense? Like is it me? Lls
  • Kwan DaiKwan Dai Members Posts: 6,929 ✭✭✭✭✭
    S2J wrote: »
    Very weird how all 3 buildings fell.

    But then i balance that with, how in the ENTIRE 🤬 would they pull of a controlled demolition?

    Also, follow me on this. For the most part, we've never seen a plane purposely fly into a skyscraper, yet you're comfortable saying what that SHOULD look like. Ok

    On the flip, most of us HAVE seen controlled demolitions on tv or YouTube whatever. It comes with specific sounds, the flashes of the igntion, etc. It does not happen quietly.


    Soooooo if the towers falling does not look like it "should" and that makes you skeptical. ...Shouldn't the towers going down in a QUIET low key controlled demolition on live tv cause more suspicion? Isnt that JUST as and actually MORE far fetched? ??

    @vibe Am i goin crazy or does that not make perfect sense? Like is it me? Lls

    Family controlled demo or not that building didn't fall quietly.

    I am no expert here but every floor didn't need to be wired for explosives for it collapse the way it did. Considering the building was over 100 stories perhaps it's difficult to hear detonations past a certain height.

  • KoltrainKoltrain Mr. MOMembers Posts: 4,286 ✭✭✭✭✭
    Yup, our gov'ment did it
    S2J wrote: »
    Very weird how all 3 buildings fell.

    But then i balance that with, how in the ENTIRE 🤬 would they pull of a controlled demolition?

    Also, follow me on this. For the most part, we've never seen a plane purposely fly into a skyscraper, yet you're comfortable saying what that SHOULD look like. Ok

    On the flip, most of us HAVE seen controlled demolitions on tv or YouTube whatever. It comes with specific sounds, the flashes of the igntion, etc. It does not happen quietly.


    Soooooo if the towers falling does not look like it "should" and that makes you skeptical. ...Shouldn't the towers going down in a QUIET low key controlled demolition on live tv cause more suspicion? Isnt that JUST as and actually MORE far fetched? ??

    @vibe Am i goin crazy or does that not make perfect sense? Like is it me? Lls

    The towers would be closed off weeks before 9/11 to treat for asbestos.

    So you saying a controlled demolition is more far fetched than amateur pilots flying big ass commercial planes into giant buildings and hitting both of them perfectly?
  • BedStuyBedStuy My caliber, got me thinking on a higher algebra Members Posts: 2,999 ✭✭✭✭✭
    Yup, our gov'ment did it
    The thing is witnesses heard explosives.
  • S2JS2J Members Posts: 28,476 ✭✭✭✭✭
    edited September 2015
    Nope, it was bin laden/taliban/terrorists
    Cybertr0n wrote: »
    The thing is witnesses heard explosives.

    *Explosions. There's a difference.

    And I have no problem with that part causing doubt. There's PLENTY of doubt

    But when it comes to the dealbreakers and irrefutable 🤬 , its not there.

    Doesnt add up. Too biased

    For example, let yall tell it i shouldn't believe these planes could do that amount of damage, but i SHOULD believe an amount of explosive to blow the building was also small enough to be covertly transported INTO he building in midtown Manhattan AND easily concealed once in the building lol

    Im not asking for folk to eliminate doubt, all im asking for is consistency. Call it both ways! If what I or the govt is saying is SO BIZARRE, dont in the same breath act like the misjointed, unconneced, "It took 20 people to pull this off" 🤬 yall sayin ain't
  • VIBEVIBE Members Posts: 54,384 ✭✭✭✭✭
    Maybe our gov knew about it but they didnt orchestrate it
    Ol Jay's wrote: »
    VIBE wrote: »
    Ol Jay's wrote: »
    @Vibe have you ever seen the video of cnn report on the Pentagon that day

    Reporter said the floors were still intact and didn't collapse until 45 mins later

    Yes.

    Why?

    It was on fire for 7 hours.

    Firemen said it was going to collapse and moved everyone back. It collapsed 2 hours later. They could hear the structure weakening; groaning, moaning, creaking, breaking glass etc

    Word got around it was going to collapse. BBC jumped the gun.

    But nah, BBC is in on it, as well as the firemen.

    bro so do you believe the plane never went through the walls and disintegrated on contact

    Through the towers, yes. Not desinagrate on contact, though. The plane some what remained in the buildings, which is the "molten" stuff you see dripping from the towers.
  • Jabu_RuleJabu_Rule Members Posts: 5,993 ✭✭✭✭✭
    @S2J Downtown Manhattan. Wall Street District.. Still very busy.
  • VIBEVIBE Members Posts: 54,384 ✭✭✭✭✭
    Maybe our gov knew about it but they didnt orchestrate it
    Yall gotta get in key with how the towers were built, especially the top of both towers. No other building at the time was built like the towers. (not sure about now)

    Again, watch 9/11: The Towers and The Pentagon.
  • VIBEVIBE Members Posts: 54,384 ✭✭✭✭✭
    Maybe our gov knew about it but they didnt orchestrate it
    S2J wrote: »
    Cybertr0n wrote: »
    The thing is witnesses heard explosives.

    *Explosions. There's a difference.

    And I have no problem with that part causing doubt. There's PLENTY of doubt

    But when it comes to the dealbreakers and irrefutable 🤬 , its not there.

    Doesnt add up. Too biased

    For example, let yall tell it i shouldn't believe these planes could do that amount of damage, but i SHOULD believe an amount of explosive to blow the building was also small enough to be covertly transported INTO he building in midtown Manhattan AND easily concealed once in the building lol

    Im not asking for folk to eliminate doubt, all im asking for is consistency. Call it both ways! If what I or the govt is saying is SO BIZARRE, dont in the same breath act like the misjointed, unconneced, "It took 20 people to pull this off" 🤬 yall sayin ain't

    Witnesses are describing a hectic day. Everything was suspect. They use a lot of "it was like" to explain things, but conspiracy theorists are infamous for purposely misquoting all witness testimony.

    It's similar to when a car crashes through a house..

    "It was like a freight train"

    We don't go around yelling "conspiracy! A freight train did it! Thanks a lot, Obama!"

    Silly truthers.
  • blackamericablackamerica Members Posts: 2,897 ✭✭✭✭✭
    edited September 2015
    VIBE wrote: »
    S2J wrote: »
    Cybertr0n wrote: »
    The thing is witnesses heard explosives.

    *Explosions. There's a difference.

    And I have no problem with that part causing doubt. There's PLENTY of doubt

    But when it comes to the dealbreakers and irrefutable 🤬 , its not there.

    Doesnt add up. Too biased

    For example, let yall tell it i shouldn't believe these planes could do that amount of damage, but i SHOULD believe an amount of explosive to blow the building was also small enough to be covertly transported INTO he building in midtown Manhattan AND easily concealed once in the building lol

    Im not asking for folk to eliminate doubt, all im asking for is consistency. Call it both ways! If what I or the govt is saying is SO BIZARRE, dont in the same breath act like the misjointed, unconneced, "It took 20 people to pull this off" 🤬 yall sayin ain't

    Witnesses are describing a hectic day. Everything was suspect. They use a lot of "it was like" to explain things, but conspiracy theorists are infamous for purposely misquoting all witness testimony.

    It's similar to when a car crashes through a house..

    "It was like a freight train"

    We don't go around yelling "conspiracy! A freight train did it! Thanks a lot, Obama!"

    Silly truthers.
    Vibe "There is absolutely NO EVIDENCE or WITNESSES to back up any 9/11 conspiracy"

    " Um you know witnesses said they heard bombs exploding before the collapse"

    Vibe "Nope. Don't believe them witnesses son. It was a hectic day"

    This 🤬 be talking in circles lol

  • VIBEVIBE Members Posts: 54,384 ✭✭✭✭✭
    Maybe our gov knew about it but they didnt orchestrate it
    Post a bomb.

    Post a missile.

    I'm still waiting.
  • VIBEVIBE Members Posts: 54,384 ✭✭✭✭✭
    Maybe our gov knew about it but they didnt orchestrate it
    Gimme a witness quote, though, with their name.
  • VIBEVIBE Members Posts: 54,384 ✭✭✭✭✭
    Maybe our gov knew about it but they didnt orchestrate it
    "witnesses heard bombs before the collapse"

    *was filmed from all angles; ground, buildings, across town, the sky. No explosions were ever heard or recorded*

    logic
  • blackamericablackamerica Members Posts: 2,897 ✭✭✭✭✭
    And Vibe said ain't no witnesses tho smh
  • VIBEVIBE Members Posts: 54,384 ✭✭✭✭✭
    Maybe our gov knew about it but they didnt orchestrate it
    My copy is 🤬 me off so I screen shot it

    Randomly chose one of the quotes to search,

    What he said


    Brian Dixon -- Battalion Chief (F.D.N.Y.)
    ... the lowest floor of fire in the south tower actually looked like someone had planted explosives around it because the whole bottom I could see -- I could see two sides of it and the other side -- it just looked like that floor blew out. I looked up and you could actually see everything blew out on the one floor. I thought, geez, this looks like an explosion up there, it blew out.

    His full quote:

    il95dt.jpg
  • VIBEVIBE Members Posts: 54,384 ✭✭✭✭✭
    Maybe our gov knew about it but they didnt orchestrate it
    And Vibe said ain't no witnesses tho smh

    No, never said that, I said their words are TWISTED, as I just proved.

    I'll do another quote.
  • SeansauceSeansauce Members Posts: 38 ✭✭
    Who cares this 🤬 old news. There are two choices to make America or terrorists. If you choose terrorists you will say 🤬 yeah America. If you choose to believe America you'll rant about how 🤬 the country is and go nowhere from there. Same damn arguments for 14 years.
  • VIBEVIBE Members Posts: 54,384 ✭✭✭✭✭
    Maybe our gov knew about it but they didnt orchestrate it
    Craig Carlsen -- Firefighter (F.D.N.Y.) [Ladder 8]
    ... you just heard explosions coming from building two, the south tower. It seemed like it took forever, but there were about ten explosions.

    ^ his quote

    in full

    34jf0qv.jpg
  • ericb4prezericb4prez Members Posts: 4,201 ✭✭✭✭✭
    Yup, our gov'ment did it
    This same government acted like they didnt know the Boston marathon bombers either
  • VIBEVIBE Members Posts: 54,384 ✭✭✭✭✭
    Maybe our gov knew about it but they didnt orchestrate it
    Fitzpatrick last quote on your post..

    in full

    eg61sk.jpg
  • VIBEVIBE Members Posts: 54,384 ✭✭✭✭✭
    Maybe our gov knew about it but they didnt orchestrate it
    He explains its windows, and says it was "like an implosion".. a way to describe the collapse, similar to "it was like a frieght train"..
Sign In or Register to comment.