What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

do you leave messages?

IamtheVILLE
IamtheVILLE Members Posts: 2,701 ✭✭✭✭✭
edited June 2010 in For The Grown & Sexy
i dont. its just like knockin on doors. i knock three times and if you dont answer. 🤬 it. but leavin messages. thats a no-no. they might try to use that against you. im paranoid like that.
«1

Comments

  • Punisher__
    Punisher__ Members Posts: 3,031 ✭✭
    edited June 2010
    LOL. Nope. And people get on me all the time for that.

    I don't even leave a message when I call my mother at work, and it goes to her voicemail.
  • CaliGuerillaBlazin
    CaliGuerillaBlazin Members Posts: 2,226 ✭✭✭
    edited June 2010
    Messages=evidence that can be used later on
    Naw I don't do that.
  • IamtheVILLE
    IamtheVILLE Members Posts: 2,701 ✭✭✭✭✭
    edited June 2010
    see yall smart. we should all be friends.
  • Legend24
    Legend24 Members Posts: 689 ✭✭
    edited June 2010
    I'm stealthy by nature...

    Don't leave messages (evidence)
    Don't give out the home phone number (cellular only)
    Use the girl's house if possible
    If content is questionable, don't text it or be as vague as possible if you must
    Always back into a parking spot (quick escape)

    I could go on for days. People used to say I got trust issues... I don't agree. I just like to make a clean break if need be.
  • TX_Made713
    TX_Made713 Members Posts: 3,954 ✭✭
    edited June 2010
    when it comes to business or a job or something...other than that, no
  • lilhd47
    lilhd47 Members Posts: 833
    edited June 2010
    only when im 🤬
  • Moment.of.Silence
    Moment.of.Silence Members Posts: 1,144 ✭✭
    edited June 2010
    physically or verbally??..
  • Fundz O' Plenty
    Fundz O' Plenty Members Posts: 10,382 ✭✭✭
    edited June 2010
    I leave messages if I feel the need.... I hate that "did you get my call, check your caller id" 🤬 . If you don't leave a message, it wasn't important so don't expect me to call a "missed" call back. foh.


    Plus, I'm grown and can handle whatever comes from it. *shurgs*
  • kingofkingz
    kingofkingz Members Posts: 4,323 ✭✭✭✭✭
    I hate leaving messages. I feel like I'm talking to myself
  • dalyricalbandit
    dalyricalbandit Co-Owner Of AllhipHop.com, Super Moderator, Administrator, Moderator Members, Moderators Posts: 67,918 Regulator
    bruh 4 1/2 yrs later
  • kingofkingz
    kingofkingz Members Posts: 4,323 ✭✭✭✭✭
    My bad. I was just reading old threads & felt like commenting, I'm a stay more recent tho
  • Lou Cypher
    Lou Cypher Make Reasonable Choices. H. E. Double Hockey SticksMembers Posts: 52,521 ✭✭✭✭✭
    I didnt get to participate.

    I do not leave voicemails unless i am trying to be funny to a close friend. If its important ill text them right after and they will read it and call back.
  • ineedpussy
    ineedpussy long hair dont care but bald head dont give a fuck! Members Posts: 7,252 ✭✭✭✭✭
    yeah only when being funny with friends. oh and goat poster @iamtheville
  • CapitalB
    CapitalB all these dollars.. no sense. Members Posts: 24,556 ✭✭✭✭✭
    dont leave them dont check them...

    they see my missed call..
    it has to be important for me to call anyway.. im a texter..

    and if i see ur miss call im textin u back..
  • CapitalB
    CapitalB all these dollars.. no sense. Members Posts: 24,556 ✭✭✭✭✭
    damn.. jus noticed the date. hahaha
  • R.D.
    R.D. Members Posts: 20,156 ✭✭✭✭✭
    I have yet to set up my voicemail so u can't even leave a message if I don't answer lol
  • Idiopathic Joker
    Idiopathic Joker PISTOL GRIP PUMP IN MY LAP AT ALL TIMES Working On My LowriderMembers, Moderators Posts: 45,690 Regulator
    I don't know
  • blacktux
    blacktux Members Posts: 4,559 ✭✭✭✭✭
    Only with foreign numbers will i leave/require a voicemail.
  • ineedpussy
    ineedpussy long hair dont care but bald head dont give a fuck! Members Posts: 7,252 ✭✭✭✭✭
    diamond push
  • hoodsavior
    hoodsavior Members Posts: 1,590 ✭✭✭✭✭
    My messages are GOAT..
  • nex gin
    nex gin Keep It Simple Stupid Members Posts: 10,698 ✭✭✭✭✭
    I can't remember the last time year that I left a message.
  • mryounggun
    mryounggun Loading up my Grey Matter Glock Members Posts: 13,451 ✭✭✭✭✭
    I leave a message if it's important or I really feel the need to. Beyond that, no. Nothing against them though. People who don't check their messages boggle my mind.
  • goldenja
    goldenja Members Posts: 6,351 ✭✭✭✭✭
  • S2J
    S2J Members Posts: 28,476 ✭✭✭✭✭
    edited January 2015
    You a lyin ass ngga if you say you never hit the pound sign to review yo messgae to a bytch. Ha

    But no, i dont leave messages anymore. I'll immediatley hang up and text wtf i want tho
  • S2J
    S2J Members Posts: 28,476 ✭✭✭✭✭
    Im chillin but my swagg on full attack haha
    And my girl actin like a brat
    So wen she call I dont answer I jus write her back
    Man she hate it wen I do dat 🤬
Sign In or Register to comment.