What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

The Official 2015-16 NBA Thread

12272282302322332235

Comments

  • BlackAX410
    BlackAX410 JEFF AXEL DA GREAT Members Posts: 35,416 ✭✭✭✭✭
    Seems like we ran outta gas against the pacers tonight I missed the game just gotta regroup against Atlanta on Friday
  • BlackAX410
    BlackAX410 JEFF AXEL DA GREAT Members Posts: 35,416 ✭✭✭✭✭
    Beta wrote: »
    washed C's got a ways to go for that 45 win prediction

    So u gonna ignore the back to back double digit wins we had and try to slander tonight? Lol don't pop up only after losses bruh
  • Beta
    Beta #FastFamily Members Posts: 65,596 ✭✭✭✭✭
    edited November 2015
    BlackAX410 wrote: »
    Beta wrote: »
    washed C's got a ways to go for that 45 win prediction

    So u gonna ignore the back to back double digit wins we had and try to slander tonight? Lol don't pop up only after losses bruh

    Apparently you don't know how hating works lol
  • Beta
    Beta #FastFamily Members Posts: 65,596 ✭✭✭✭✭
    Look at these tired ass pistons


    Stan give them a breather...
  • RAPH
    RAPH Keeping it 100 Members Posts: 3,169 ✭✭✭✭✭
    You're not gonna win too many games when Anthony Tolliver leads your team in assists... smh
  • Billy_Poncho
    Billy_Poncho Vox Populi Members Posts: 22,384 ✭✭✭✭✭
    Lmao Rondo really played the whole game though
  • infamous114
    infamous114 Down in Miami where it's warm in the winter. Members, Moderators Posts: 52,202 Regulator
    Lmao Rondo really played the whole game though

    He did it against the Spurs too. Karl trying to get fired lol
  • qeezus_price
    qeezus_price Members Posts: 1,149 ✭✭✭✭✭
    Lmao Rondo really played the whole game though

    That's cuz collision and curry is hurt. We don't have any other guards
  • RAPH
    RAPH Keeping it 100 Members Posts: 3,169 ✭✭✭✭✭
    edited November 2015
    Beta wrote: »
    Look at these tired ass pistons


    Stan give them a breather...

    #nobench
  • BlackAX410
    BlackAX410 JEFF AXEL DA GREAT Members Posts: 35,416 ✭✭✭✭✭
    Lmao Rondo really played the whole game though

    U trynna avi bet for Friday's game?
  • Billy_Poncho
    Billy_Poncho Vox Populi Members Posts: 22,384 ✭✭✭✭✭
    BlackAX410 wrote: »
    Lmao Rondo really played the whole game though

    U trynna avi bet for Friday's game?

    Leggo
  • aneed123
    aneed123 Members Posts: 23,763 ✭✭✭✭✭
    Cousins dat 🤬 he gave Drummond that work. Shooting threes and everything
  • Peezy_Jenkins
    Peezy_Jenkins Sion Guests, Members, Writer, Content Producer Posts: 33,205 ✭✭✭✭✭
    Lmao Rondo really played the whole game though

    2nd time this week
  • Peezy_Jenkins
    Peezy_Jenkins Sion Guests, Members, Writer, Content Producer Posts: 33,205 ✭✭✭✭✭
    tumblr_nxotsf3Oe91qdp9j9o1_540.jpg

    lmao

    that trade tells me the grizz gm doesnt really have a clue
  • southsil4lil
    southsil4lil Short TexasMembers Posts: 9,825 ✭✭✭✭✭
    edited November 2015
    Still mad these 🤬 lost to a winless team at home after having the lead. We got killed on the offensive boards and the Brooklyn bench gave us that work, two things that shouldn't happen when playing the Nets(no disrespect)......Only people were trying to ball were Marcus Thornton and Dwight Howard who actually had a vintage type game last night. Harden started off good and then disappeared, T Jones was out there looking lost, Ariza still trying to fit in playing the 4, Ty Lawson didnt do much and Brewer and Jet still continue to play like 🤬 .


    That seat getting hotter and hotter for Mchale and deservedly so

  • CJ
    CJ Members Posts: 15,312 ✭✭✭✭✭
    Id rather give McDaniels Brewers minutes 🤬 looking like a waste of money & I'm just tired of TJ dude gone by the trade deadline.
  • HustleThaDon
    HustleThaDon 713 or nothing Houston Members Posts: 28,567 ✭✭✭✭✭
    They give no effort defensively. Harden having too many off shooting nights. He needs to get his mind right. Shooting is what it is but the effort that's a coaching problem. Les might have to force his hand and get McHale outta there. Morey needs to look in the mirror too about forcing his strategy on the coaches. You can't build a shooting team around average shooters.
  • southsil4lil
    southsil4lil Short TexasMembers Posts: 9,825 ✭✭✭✭✭
    Only thing I can possibly think of is maybe Morey is trying to stash McDaniels and keep teams from inquiring about him but other than that there is no reason for him not to be getting any burn but yeah, T Jones, Jet and Brewer can all gtfoh.


    Who knows maybe Dmo coming back will make all the difference I'm the world but I doubt it
  • Knightryder
    Knightryder Members Posts: 2,098 ✭✭✭✭✭
    edited November 2015
    A yo, who championship contender wants joe johnson, im tired of seeing him waste
    a way in brooklyn........

    send that 🤬 to memphis for jeff green and tony allen


    or send joe johnson to the clippers for wesley johnson and jamal crawford....

    or send that 🤬 to the heat for luol deng and gerald green......


    or send that 🤬 to detroit for reggie bullock, and jodie meeks

    or send that 🤬 to the bulls for tony snell, and mike dunleavy




    im sorry brooklyn its time to let that 🤬 go and allow him to use whatever talent he got
    left in the tank to help a contender......
  • Chi-Town Bully
    Chi-Town Bully Members Posts: 29,218 ✭✭✭✭✭
    I don't want that dude on the Bulls
  • numbaz...80's baby
    numbaz...80's baby Members Posts: 5,104 ✭✭✭✭✭
    ^^^^nobody picking him up until that contract is up after this season. Nobody trading a 35 year old for 24/25 million dollars.
This discussion has been closed.