What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

ADHD! SHUT DA F*** UUUUUUP!!!!

1701570167018702070218767

Comments

  • supergangster
    supergangster Members Posts: 8,872 ✭✭✭✭✭
    My gym partner from Afghanistan loyal muslim brother


  • SolemnSauce
    SolemnSauce Don't wanna go tew hard, Don't wanna upset em, tryta infiltrate I won't let em, naaah I vet em In my skin Members Posts: 15,860 ✭✭✭✭✭
    women, whats the appeal to getting choked while u 🤬 ?
  • Lou Cypher
    Lou Cypher Make Reasonable Choices. H. E. Double Hockey SticksMembers Posts: 52,521 ✭✭✭✭✭
    Lou_Cypher wrote: »
    This eskimo 🤬 made a "Cornbread Casserole" idont know wtf she was thinking and aint ever heard of this 🤬 until now, but it aint bad. I aint had cornbread in years.

    That's because you have no females in your life 🤬

    All the females related to you are the females in my life
  • VIBE
    VIBE Members Posts: 54,384 ✭✭✭✭✭
    Lou_Cypher wrote: »
    VIBE wrote: »
    Neil Young & Bob Dylan make amazing music

    I was just listening to this 🤬


    this and heart of gold r my 🤬

    Crosby, stills Nash n young , pure awesomeness
  • supergangster
    supergangster Members Posts: 8,872 ✭✭✭✭✭
    Ace hood and meek mill winning
  • OhMars
    OhMars أرسل لي الصور من ثدييك Members Posts: 6,085 ✭✭✭✭✭
    First time watching Carlito's way, why did Pacino get all the Latino gangster parts?
  • deadeye
    deadeye Walmart Warrior Kat's buttMembers Posts: 22,883 ✭✭✭✭✭
    edited November 2016
    I had a dream Lemmy had an 80lb kettle bell


    Speaking of which..........



    @SimptimusLEMZUS



    I'm gonna need your help getting started on a kettlebell program.



    Was watching some SSBBW porn last night and realized that I'm too fat to be 🤬 chicks that big.



    So, I need you to help me get down to about 130 pounds so I can smash these 400 pound behemoths the way I want to.



    Fun Fact........I weighed 298.5 this morning, so I basically need to drop an entire person in weight so I can start hitting these fat chicks with some kettlebell dickstrokes.



    nh
  • Elzo69Renaissance
    Elzo69Renaissance Never selling dreams, always serving cream SeattleMembers Posts: 50,709 ✭✭✭✭✭
    Lol 🤬 forgot how Romo got his job in the first place? U lose them exactly how u get them
  • Recaptimus_Prime360
    Recaptimus_Prime360 Earned my Masters and Ph.d in Phat Booty-ology Members Posts: 64,802 ✭✭✭✭✭
  • Recaptimus_Prime360
    Recaptimus_Prime360 Earned my Masters and Ph.d in Phat Booty-ology Members Posts: 64,802 ✭✭✭✭✭
  • Recaptimus_Prime360
    Recaptimus_Prime360 Earned my Masters and Ph.d in Phat Booty-ology Members Posts: 64,802 ✭✭✭✭✭
  • shit happens
    shit happens May da lawd be wit em These hoes lie and these niggas are fakeMembers Posts: 10,739 ✭✭✭✭✭
    AggyAF wrote: »
    Ace hood girl bad af


    11252737_820613921387905_896181530_n.jpg
    Ace-Hood-Shelah-7.jpg



    Ting nice yeah man ole onion 🤬 cutie when you cutta you gone cry
  • Cain
    Cain The audacity of you fuck niggas Cyttorax DimensionMembers, Moderators Posts: 44,543 Regulator
    Duke vs Kansas.....go Duke
  • huey
    huey Members Posts: 11,743 ✭✭✭✭✭
    Smashing a female roommate is a big no no correct?
  • deadeye
    deadeye Walmart Warrior Kat's buttMembers Posts: 22,883 ✭✭✭✭✭
    _Goldie_ wrote: »
    _Goldie_ wrote: »
    Damn, Cowboys bout to lose Ezekiel Elliot over a domestic violence situation? lol

    Jerry not gone let that happen

    Idk fam, after the scrutiny the NFL received on how they handled the Jon Brown situation acouple weeks ago, I think they're gonna come down hard on homie if they find something.


    Haven't seen any news about this at all.



    Besides, the chick's already been proven to be a liar months ago.......so she has no credibility.
  • OmegaConflict
    OmegaConflict I AM A GIANT RETARD Members Posts: 39,030 ✭✭✭✭✭
    Lou_Cypher wrote: »
    Lou_Cypher wrote: »
    This eskimo 🤬 made a "Cornbread Casserole" idont know wtf she was thinking and aint ever heard of this 🤬 until now, but it aint bad. I aint had cornbread in years.

    That's because you have no females in your life 🤬

    All the females related to you are the females in my life

    Yet another imaginary life, you do not have. Wake up you poor 🤬
  • Elzo69Renaissance
    Elzo69Renaissance Never selling dreams, always serving cream SeattleMembers Posts: 50,709 ✭✭✭✭✭
    Cain wrote: »
    Duke vs Kansas.....go Duke

    Trying to get to crib asap for it
  • Kat
    Kat Don't @ Me to Dumb Shit. H-TownMembers Posts: 50,667 ✭✭✭✭✭
    @Kat do you think the Omni King will destroy Zamasu

    Don't @ me to nerd 🤬 .
  • OmegaConflict
    OmegaConflict I AM A GIANT RETARD Members Posts: 39,030 ✭✭✭✭✭
    Kat wrote: »
    @Kat do you think the Omni King will destroy Zamasu

    Don't @ me to nerd 🤬 .

    Change your avi mother 🤬
  • Kat
    Kat Don't @ Me to Dumb Shit. H-TownMembers Posts: 50,667 ✭✭✭✭✭
  • Kat
    Kat Don't @ Me to Dumb Shit. H-TownMembers Posts: 50,667 ✭✭✭✭✭
    @Cain

    Any tips on how to pinpoint the good quality movies on Kodi? I was hella excited to watch Magnificent Seven until I saw the quality was assjuice.

    Share your knowledge por favor.
  • OmegaConflict
    OmegaConflict I AM A GIANT RETARD Members Posts: 39,030 ✭✭✭✭✭
    edited November 2016
    huey wrote: »
    Smashing a female roommate is a big no no correct?
    It's a go but make sure you go 🤬 yourself
Sign In or Register to comment.