What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

Homeland Season 5 Official Trailer

12467

Comments

  • deadeye
    deadeye Walmart Warrior Kat's buttMembers Posts: 22,883 ✭✭✭✭✭
    Black dude was an idiot for giving Allison his gun.


    Knew she was gonna 🤬 him as soon as she asked for it.
  • Will Munny
    Will Munny Eatin pussy and kickin ass Members Posts: 30,199 ✭✭✭✭✭
    Yah agree. Last episode was aight. Still not liking how big of a 🤬 this guy who doesn't wanna 🤬 people is.

    Also thought it was interesting they threw that "I'm an atheist" professor in there basically as a commentary on geopolitics playing a role in terrorist attacks which.

    Allison is such a villain at this point she basically just wants the money.
  • marc123
    marc123 Members Posts: 16,999 ✭✭✭✭✭
    edited December 2015
    jus watched episodes 10 and 11.

    Not bad, not total 🤬 . Decent enough watch. Solid drama, suspense and twists. overall this season has been a letdown but im so invested in the characters. I cant stop watchin now. Either way im looking forward to the finale.
  • deadeye
    deadeye Walmart Warrior Kat's buttMembers Posts: 22,883 ✭✭✭✭✭
    On a related note, going by the previews.....Brody's new show looks promising.
  • DNB1
    DNB1 Still nigga... Members Posts: 19,704 ✭✭✭✭✭
    edited December 2015
    Still catching up....

    They murked Quinn????????????

    Where is the uproar in this thread?!

    They kilt our 🤬 Quinn yo...*sheds tear.
  • DNB1
    DNB1 Still nigga... Members Posts: 19,704 ✭✭✭✭✭
    Ok he is not dead...yet lol
  • gucci7383
    gucci7383 Members Posts: 3,093 ✭✭✭✭✭
    how many more seasons they gonna milk this 🤬
  • Will Munny
    Will Munny Eatin pussy and kickin ass Members Posts: 30,199 ✭✭✭✭✭
    Yah I dunno, this season was network television level most of the time.

    I just didn't really care that much about the brown haired girl, Gabe H. Coud, or much else. Shooting up the car that Allison was in seemed like she got off easy. It was cool was that Saul was with the wet team tho, don't 🤬 with old school pimpin.


    Like attack be thwarted was just too easy. That was a huge build-up to end rather effortlessly.

    Otto Dureg just up and saying he wants Carrie as a life partner, wtf.

  • marc123
    marc123 Members Posts: 16,999 ✭✭✭✭✭
    edited December 2015
    um. im actually speechless. How could a show once so GOAT turn to complete 🤬 . that 🤬 was a complete waste of 60 mins.

    What's so crazy is the writers know what works n how to make great TV (season 4 showed that). Its almost like they were trollin with this season. Like how much 🤬 could they put into a season n ppl still watch.

    I mean, there was ZERO payoff! 🤬 nothing! Carrie thwarts the attack in 2 mins. like she is 🤬 Batman. then some talkin. Saul tries to get info outta dude. new broad hides out in a 🤬 house. Carrie n bf have break up sex, then break up. Carrie goes to a pray for Quinn at church. Some 🤬 NO ONE GIVES A 🤬 ABOUT happens to the reporter broad. Saul kills new broad. Saul offers Carrie another job. Carrie pulls a Cutty tells, tells Saul "the game aint in me no mo" Auto Dieg 🤬 proposes to Carrie outta 🤬 nowhere!? Quinn tells Carrie in the letter that he always loved her. Then Quinn dies. Roll credits.

    Im done with this show. They cant put 🤬 like this on TV n expect real 🤬 to watch n support this 🤬 . im done.

    Season 1 is rolling over its grave right now. 🤬 you Homeland, 🤬 you.
  • gucci7383
    gucci7383 Members Posts: 3,093 ✭✭✭✭✭
    marc123 wrote: »
    um. im actually speechless. How could a show once so GOAT turn to complete 🤬 . that 🤬 was a complete waste of 60 mins.

    What's so crazy is the writers know what works n how to make great TV (season 4 showed that). Its almost like they were trollin with this season. Like how much 🤬 could they put into a season n ppl still watch.

    I mean, there was ZERO payoff! 🤬 nothing! Carrie thwarts the attack in 2 mins. like she is 🤬 Batman. then some talkin. Saul tries to get info outta dude. new broad hides out in a 🤬 house. Carrie n bf have break up sex, then break up. Carrie goes to a pray for Quinn at church. Some 🤬 NO ONE GIVES A 🤬 ABOUT happens to the reporter broad. Saul kills new broad. Saul offers Carrie another job. Carrie pulls a Cutty tells, tells Saul "the game aint in her no mo" Auto Dieg 🤬 proposes to Carrie outta 🤬 nowhere!? Quinn tells Carrie in the letter that he always loved her. Then Quinn dies. Roll credits.

    Im done with this show. They cant put 🤬 like this on TV n expect real 🤬 to watch n support this 🤬 . im done.

    Season 2 is rolling over its grave right now. 🤬 you Homeland, 🤬 you.

    fixed
  • marc123
    marc123 Members Posts: 16,999 ✭✭✭✭✭
    @gucci7383

    season 2 >>>>>>>>>>>.season 1 ??????? naw 🤬 . u trippin.

    season 2 was meh. str8 24 over the top 🤬 .

    season 1 was goat
  • marc123
    marc123 Members Posts: 16,999 ✭✭✭✭✭
    edited December 2016
    Homeland Season 6 (2017) | Official Trailer

  • atribecalledgabi
    atribecalledgabi DragonstoneMembers, Moderators Posts: 14,063 Regulator
    Damn so s5 was trash? Like worse than s3?
  • Revolver Ocelot
    Revolver Ocelot Members Posts: 3,393 ✭✭✭✭✭
    Damn so s5 was trash? Like worse than s3?

    Nah, It just wasn't as good as s4, the best season from beginning to end imo.
  • infamous114
    infamous114 Down in Miami where it's warm in the winter. Members, Moderators Posts: 52,202 Regulator
    Damn, this show still going? Lol. I gave up a few episodes into season 5
  • marc123
    marc123 Members Posts: 16,999 ✭✭✭✭✭
    Damn so s5 was trash? Like worse than s3?

    Nah, It just wasn't as good as s4, the best season from beginning to end imo.

    errr. no.
  • marc123
    marc123 Members Posts: 16,999 ✭✭✭✭✭
    Damn so s5 was trash? Like worse than s3?

    um. s3 was decent to solid imo. But yea, s5 was WOAT. utter dog 🤬 .
  • gucci7383
    gucci7383 Members Posts: 3,093 ✭✭✭✭✭
    This 🤬 needs to end soon. I'm about done with this and blacklist
  • Will Munny
    Will Munny Eatin pussy and kickin ass Members Posts: 30,199 ✭✭✭✭✭
    marc123 wrote: »
    Homeland Season 6 (2017) | Official Trailer


    Season looks trash. I've had enough to Kerry Mathison I think.
  • Revolver Ocelot
    Revolver Ocelot Members Posts: 3,393 ✭✭✭✭✭
    marc123 wrote: »
    Damn so s5 was trash? Like worse than s3?

    Nah, It just wasn't as good as s4, the best season from beginning to end imo.

    errr. no.

    First 6ep of s1 Goat the last 6 was ok.

    s4 was great all the way through.
  • Revolver Ocelot
    Revolver Ocelot Members Posts: 3,393 ✭✭✭✭✭
    marc123 wrote: »
    Damn so s5 was trash? Like worse than s3?

    um. s3 was decent to solid imo. But yea, s5 was WOAT. utter dog 🤬 .

    S2 and 3 was complete trash
  • marc123
    marc123 Members Posts: 16,999 ✭✭✭✭✭
    Will Munny wrote: »
    marc123 wrote: »
    Homeland Season 6 (2017) | Official Trailer


    Season looks trash. I've had enough to Kerry Mathison I think.

    I thought the trailer looked solid imo. But trailers can be deceiving.
  • Will Munny
    Will Munny Eatin pussy and kickin ass Members Posts: 30,199 ✭✭✭✭✭
    I'd rather see Kerry out getting terrorists killed and Peter Quinn being the worlds softest Black Ops Assassin than Kerry trying to get little 🤬 rat terrorist sympathizers out of lock up.
  • KingFreeman
    KingFreeman Way UpMembers Posts: 13,731 ✭✭✭✭✭
    Imma 🤬 with it.
    marc123 wrote: »
    Homeland Season 6 (2017) | Official Trailer


    Damn. They gonna be coming for the ic after this season. Lol.

    Not gonna be the same without killa quinn tho.
  • atribecalledgabi
    atribecalledgabi DragonstoneMembers, Moderators Posts: 14,063 Regulator
    marc123 wrote: »
    Damn so s5 was trash? Like worse than s3?

    um. s3 was decent to solid imo. But yea, s5 was WOAT. utter dog 🤬 .

    S2 and 3 was complete trash

    Nah I liked s2 even tho it had its outlandish moments.

    Show went downhill when they introduced the baby.