What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

Right now, If 50 put out an album on the same caliber as 4:44, where would he rank?

2

Comments

  • CashmoneyDux
    CashmoneyDux Members Posts: 11,217 ✭✭✭✭✭
    🤬 hate 50 on here
  • Lefty_
    Lefty_ The Ayatollah Of Baking Soda Pullin Up.....Members, Writer Posts: 3,506 ✭✭✭✭✭
    Wayne will have a richer legacy than 50 when it's all said and done.
  • sapp08_2001
    sapp08_2001 #Sawse San DiegoMembers Posts: 7,565 ✭✭✭✭✭
    Lefty_ wrote: »
    Wayne will have a richer legacy than 50 when it's all said and done.

    Lmao no
  • Lefty_
    Lefty_ The Ayatollah Of Baking Soda Pullin Up.....Members, Writer Posts: 3,506 ✭✭✭✭✭
    Lefty_ wrote: »
    Wayne will have a richer legacy than 50 when it's all said and done.

    Lmao no

    Carter two is better then get Rich or die trying. I'm going to lean wayne on mixtapes. I'm going with Wayne on influence too. And you know who is better and the skill department.
  • Shizlansky
    Shizlansky Members Posts: 35,095 ✭✭✭✭✭
    Wayne>>>>> 50 Cent
  • sapp08_2001
    sapp08_2001 #Sawse San DiegoMembers Posts: 7,565 ✭✭✭✭✭
    edited July 2017
    Lefty_ wrote: »
    Lefty_ wrote: »
    Wayne will have a richer legacy than 50 when it's all said and done.

    Lmao no

    Carter two is better then get Rich or die trying. I'm going to lean wayne on mixtapes. I'm going with Wayne on influence too. And you know who is better and the skill department.

    Stay off that rock
  • Weazel
    Weazel Members Posts: 3,955 ✭✭✭✭✭
    Lefty_ wrote: »
    Wayne will have a richer legacy than 50 when it's all said and done.

    Alright I'm done for today, smh.
  • Lefty_
    Lefty_ The Ayatollah Of Baking Soda Pullin Up.....Members, Writer Posts: 3,506 ✭✭✭✭✭
    I mean, we can go attribute for attribute... Lets start with skill. Is 50 cent a better rapper than lil wayne?
  • KneeGro_DuperMan
    KneeGro_DuperMan Even if you mute it, The curse is there. Members Posts: 3,313 ✭✭✭✭✭
    I don't even wanna hear some 444 type 🤬 from 50. Keep it gully
  • Sion
    Sion Moderator, Legion of Trill, AHH Content Producer, AHH Editor Members, Moderators, Writer, Content Producer Posts: 45,666 Regulator
    50 Cent had the "unfortunate" event of being too successful early in his career and for being rubbing it in the faces of 🤬 that if he dropped an album like 4:44, people would dismiss it and undermine it EVEN if it went 1x platinum. They'd say "well it ain't sold 10 mil" and write off Fif SMMFH.

    50 don't rap for money or fame because he's already super rich, he doesn't have to. He raps because he feels like it. That's why he branched off into business ventures outside of music.
  • bck145
    bck145 East CoastMembers Posts: 4,997 ✭✭✭✭✭
    Lefty_ wrote: »
    I mean, we can go attribute for attribute... Lets start with skill. Is 50 cent a better rapper than lil wayne?

    Yes
  • CashmoneyDux
    CashmoneyDux Members Posts: 11,217 ✭✭✭✭✭
    Sion wrote: »
    50 Cent had the "unfortunate" event of being too successful early in his career and for being rubbing it in the faces of 🤬 that if he dropped an album like 4:44, people would dismiss it and undermine it EVEN if it went 1x platinum. They'd say "well it ain't sold 10 mil" and write off Fif SMMFH.

    50 don't rap for money or fame because he's already super rich, he doesn't have to. He raps because he feels like it. That's why he branched off into business ventures outside of music.

    All facts
  • CeLLaR-DooR
    CeLLaR-DooR Members Posts: 18,880 ✭✭✭✭✭
    Lefty_ wrote: »
    I mean, we can go attribute for attribute... Lets start with skill. Is 50 cent a better rapper than lil wayne?

    50 average but Wayne wack
  • Trillaaaaaa
    Trillaaaaaa Robbed a thick bitch for 30 bands, now she back strippin/ Threw 5 back at her just for not snitchin Members Posts: 8,974 ✭✭✭✭✭
    lol @ 50 putting out an album the same caliber

    He wont put out an album like tgis, he's afraid to. He too busy trying to copy the trends going on today, and failing

    Hope he gets bodied on Power too
  • sapp08_2001
    sapp08_2001 #Sawse San DiegoMembers Posts: 7,565 ✭✭✭✭✭
    lol @ 50 putting out an album the same caliber

    He wont put out an album like tgis, he's afraid to. He too busy trying to copy the trends going on today, and failing

    Hope he gets bodied on Power too
    764.gif


  • soul rattler
    soul rattler Chief Petty Officer of the Ill Community Naval Command HOOYAHMembers Posts: 18,852 ✭✭✭✭✭
    Shizlansky wrote: »
    50 already said he aint putting out an album like that


    “I have an album that I’ve been waiting to put out,” he said. “I said [4:44] was good, I just said it was too smart. I think you do got to kind of dumb down the material to fit into what the culture is producing. Now, it’s more melody-driven; it’s not as sophisticated as it was when I first came in.”

    “It won’t be as smart as the Jay Z record,” he continued. “I want to make music that people can have fun to, so you don’t have to stop. You can get it immediately without having to sit and analyze it.”

    And this is why hip hop is what it is right now.

    Because of MUUUUNNKKEEE WOODFACE GGGGAAAYUNIT 🤬 like this.

    fixed
  • Shizlansky
    Shizlansky Members Posts: 35,095 ✭✭✭✭✭
    Shizlansky wrote: »
    50 already said he aint putting out an album like that


    “I have an album that I’ve been waiting to put out,” he said. “I said [4:44] was good, I just said it was too smart. I think you do got to kind of dumb down the material to fit into what the culture is producing. Now, it’s more melody-driven; it’s not as sophisticated as it was when I first came in.”

    “It won’t be as smart as the Jay Z record,” he continued. “I want to make music that people can have fun to, so you don’t have to stop. You can get it immediately without having to sit and analyze it.”

    And this is why hip hop is what it is right now.

    Because of MUUUUNNKKEEE WOODFACE GGGGAAAYUNIT 🤬 like this.

    fixed

    I was legit like "I wrote this?"



  • MiamiNights
    MiamiNights Members Posts: 1,990 ✭✭✭✭✭
    🤬 always want everybody to be the same and rap about the same 🤬 ,just because my partner 🤬 with white chic's I have to show everybody I can to?
    Lol I just want 50 to get on some soulful beats and tell stories and I'll be good. If I want to hear 444 I'll listen to Jay z
  • Trillaaaaaa
    Trillaaaaaa Robbed a thick bitch for 30 bands, now she back strippin/ Threw 5 back at her just for not snitchin Members Posts: 8,974 ✭✭✭✭✭
    lol @ all the east coast bias.

    Wayne way nicer than 50 and his catalogue 🤬 on his
  • SolemnSauce
    SolemnSauce Don't wanna go tew hard, Don't wanna upset em, tryta infiltrate I won't let em, naaah I vet em In my skin Members Posts: 15,860 ✭✭✭✭✭
    GetoBoy wrote: »
    50 ain't capable of that type of album ain't got the aggressive content

    Damn, first post beat me too it, and you know what. It's s shame with wit all that 🤬 been through and knows. That he can't deliver a full album from grown fif perspective. You can still have gangsta 🤬 ...but I'm blowing bills out the bando...I'm been trapping since before trapping been trapping pimpin...I'll have my shooters do that to ya...

    From the man that wrote 50 bars of pain...hustlers ambition...hate it or love it..good gave me style..

    The 🤬 ego to big to put out some 🤬 that just meaningful to him and the audience that grew up listening to him..🤬 u wanna cater to these ecstasy babies fore?

    Then ain't spending no money, they ain't clickin yo streams, they ain't down for ur movement
  • nawledge_god
    nawledge_god Lurk And Talk Shit Chiraq RefugeeMembers Posts: 5,622 ✭✭✭✭✭
    50 Is The Value Time Of Gangster Rappers...Cookie Cutter Generic Street Raps With Same Cotton Mouth Singy Songy Hooks...Its Cool For Awhile But Then Its Gets Redundant...G-Unit An Is Extension Of That...That 🤬 Is Not The Recipe For Longevity...Even His Introspective Songs Seemed Forced....And I Actually Enjoyed His First Two Albums .On The Right Beats These Guys Were Palatable...Banks And Buck Had Some Cool Records Too

    great_value_thumb.png
  • its....JOHN B
    its....JOHN B Members Posts: 19,830 ✭✭✭✭✭
    Lefty_ wrote: »
    Wayne will have a richer legacy than 50 when it's all said and done.

    Lmao no

    Thank you
  • blue_london
    blue_london Members Posts: 2,387 ✭✭✭✭✭
    Trillfate wrote: »
    GetoBoy wrote: »
    50 ain't capable of that type of album ain't got the aggressive content
    But his mama was a Lesbian too

    C_U-5f-WsAExbP_.jpg:small

    There was a 50 fan in school that almost cried over that line kept denying it was true lol
Sign In or Register to comment.