What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

Some n!ggas just can't let it go.. Out here using spray paint and chalk in their hair and beards..

13567

Comments

  • AP21
    AP21 Sion Guests, Members, Writer, Content Producer Posts: 17,743 ✭✭✭✭✭
    why is this only 2 pages
  • Beech Oss Neega
    Beech Oss Neega Members Posts: 1,143 ✭✭✭✭✭
    Fosheezy wrote: »
    lol it's kinda strange and interesting how much dudes make concern over other dudes hairlines though


    It's strange that dudes would fry other dudes for doing clown 🤬 ?

    That's news to me.
  • Serious Juice Mayne
    Serious Juice Mayne Sion Guests, Members, Writer, Content Producer Posts: 5,926 ✭✭✭✭✭
  • twizza 77
    twizza 77 Members Posts: 4,201 ✭✭✭✭✭
    My hairline is straight but my barber will put that 🤬 on me without asking. After a cut I wash my hair because of shedding so its no point that shot in my hair.
  • Fosheezy
    Fosheezy AKA Flying Wonders the Diamond Mind Members Posts: 3,204 ✭✭✭✭✭
    Fosheezy wrote: »
    lol it's kinda strange and interesting how much dudes make concern over other dudes hairlines though


    It's strange that dudes would fry other dudes for doing clown 🤬 ?

    That's news to me.
    I'm talkin in general, not specifically the chalk or sharpie 🤬

    I mean, if it's funny it's funny...but after a while with some dudes it's like i don't get why it's such a fascination and they seem to be a bit overly invested in the appearance of other 🤬 hairlines that aint theirs


  • blackgod813
    blackgod813 Members Posts: 9,577 ✭✭✭✭✭
    I use bejing tho just for the look
  • So ILL
    So ILL Members Posts: 16,507 ✭✭✭✭✭
    Fosheezy wrote: »
    Fosheezy wrote: »
    lol it's kinda strange and interesting how much dudes make concern over other dudes hairlines though


    It's strange that dudes would fry other dudes for doing clown 🤬 ?

    That's news to me.
    I'm talkin in general, not specifically the chalk or sharpie 🤬

    I mean, if it's funny it's funny...but after a while with some dudes it's like i don't get why it's such a fascination and they seem to be a bit overly invested in the appearance of other 🤬 hairlines that aint theirs

    Chill, its not that deep, fam lol.
  • So ILL
    So ILL Members Posts: 16,507 ✭✭✭✭✭
  • Koltrain
    Koltrain Mr. MOMembers Posts: 4,286 ✭✭✭✭✭
    Dry erase head ass 🤬
  • Fosheezy
    Fosheezy AKA Flying Wonders the Diamond Mind Members Posts: 3,204 ✭✭✭✭✭
    Sandinista wrote: »
    Y'all Bald Power 🤬 are all assuming your cranium is normally shaped. What if you shave your 🤬 off and you got a 🤬 up head?

    It's a real concern:

    i36ebdgzrodn.jpg

    uau6g42jgfcg.jpg

    ek4103s94i5d.jpg

    Dude in the last pic got into an accident that caused that

  • Fosheezy
    Fosheezy AKA Flying Wonders the Diamond Mind Members Posts: 3,204 ✭✭✭✭✭
    So ILL wrote: »
    Fosheezy wrote: »
    Fosheezy wrote: »
    lol it's kinda strange and interesting how much dudes make concern over other dudes hairlines though


    It's strange that dudes would fry other dudes for doing clown 🤬 ?

    That's news to me.
    I'm talkin in general, not specifically the chalk or sharpie 🤬

    I mean, if it's funny it's funny...but after a while with some dudes it's like i don't get why it's such a fascination and they seem to be a bit overly invested in the appearance of other 🤬 hairlines that aint theirs

    Chill, its not that deep, fam lol.

    My 🤬 , Charlamane just did a whole lil segment on Safari hairline on air and his 🤬 look straight to me lol

    On some G 🤬 I'm just like if 🤬 ain't worrying about it then other men shouldn't be clowning 🤬 either but yea I know it ain't deep
  • 5onblackhandside
    5onblackhandside With all due respect, I barely respect niggas. Nike sweat suit, I'm ready to check niggas!Members Posts: 2,585 ✭✭✭✭✭
    MallyG wrote: »
    Hevalisk wrote: »
    They got man weave now.

    Before-and-After-Man-weave-520x345.png


    That nikka head look like one of them cartoon characters when they get blown up wit some ACME TNT.

    lmaooooooooooooo!
  • Lady Entrepreneur
    Lady Entrepreneur Members Posts: 32
    Do u
  • VulcanRaven
    VulcanRaven I don't knowMembers Posts: 18,859 ✭✭✭✭✭
    edited August 2017
    Fosheezy wrote: »
    So ILL wrote: »
    Fosheezy wrote: »
    Fosheezy wrote: »
    lol it's kinda strange and interesting how much dudes make concern over other dudes hairlines though


    It's strange that dudes would fry other dudes for doing clown 🤬 ?

    That's news to me.
    I'm talkin in general, not specifically the chalk or sharpie 🤬

    I mean, if it's funny it's funny...but after a while with some dudes it's like i don't get why it's such a fascination and they seem to be a bit overly invested in the appearance of other 🤬 hairlines that aint theirs

    Chill, its not that deep, fam lol.

    My 🤬 , Charlamane just did a whole lil segment on Safari hairline on air and his 🤬 look straight to me lol

    On some G 🤬 I'm just like if 🤬 ain't worrying about it then other men shouldn't be clowning 🤬 either but yea I know it ain't deep

    It's called jokes. Why you care so much about men clowning other men? You must be one of these spray on recipients?
  • rickmogul
    rickmogul IFNOTYNOT Members Posts: 1,961 ✭✭✭✭✭
    A 🤬 ain't told him it looks stupid yet. When that happens he'll take a garden hose to his face. 🤬 ain't 🤬 but meat on a bone, suck it, 🤬 it or leave it alone but we will clean up for it in a heartbeat. What else is there?
  • So ILL
    So ILL Members Posts: 16,507 ✭✭✭✭✭
    Fosheezy wrote: »
    So ILL wrote: »
    Fosheezy wrote: »
    Fosheezy wrote: »
    lol it's kinda strange and interesting how much dudes make concern over other dudes hairlines though


    It's strange that dudes would fry other dudes for doing clown 🤬 ?

    That's news to me.
    I'm talkin in general, not specifically the chalk or sharpie 🤬

    I mean, if it's funny it's funny...but after a while with some dudes it's like i don't get why it's such a fascination and they seem to be a bit overly invested in the appearance of other 🤬 hairlines that aint theirs

    Chill, its not that deep, fam lol.

    My 🤬 , Charlamane just did a whole lil segment on Safari hairline on air and his 🤬 look straight to me lol

    On some G 🤬 I'm just like if 🤬 ain't worrying about it then other men shouldn't be clowning 🤬 either but yea I know it ain't deep

    It's called jokes. Why you care so much about men clowning other men? You must be one of these spray on recipients?
    Maybe one of the jokes in this thread touched a nerve. They say hit dogs holler lol.
  • Mr Popo
    Mr Popo Just Call Me Mister Members Posts: 3,289 ✭✭✭✭✭
    One of the barbers I go to got slick today and added some to my tapeline...Washed it out as soon as I got home.
  • b'mer...
    b'mer... Members Posts: 1,119 ✭✭✭✭✭
  • trendsetta1030
    trendsetta1030 Where the money at...Members Posts: 2,730 ✭✭✭✭✭
    edited August 2017
    The thing about this I don't get, is why do people do it knowing a) everyone knows what you're doing and b) everyone thinks you look ridiculous doing it.

    I mean how can being bald be worse than being a laughing stock?

    🤬 get fake 🤬 fake hair fake 🤬 erryday b an you kno is fake but you still like it… why can't 🤬 have fake hair/🤬 ?
  • Fosheezy
    Fosheezy AKA Flying Wonders the Diamond Mind Members Posts: 3,204 ✭✭✭✭✭
    Fosheezy wrote: »
    So ILL wrote: »
    Fosheezy wrote: »
    Fosheezy wrote: »
    lol it's kinda strange and interesting how much dudes make concern over other dudes hairlines though


    It's strange that dudes would fry other dudes for doing clown 🤬 ?

    That's news to me.
    I'm talkin in general, not specifically the chalk or sharpie 🤬

    I mean, if it's funny it's funny...but after a while with some dudes it's like i don't get why it's such a fascination and they seem to be a bit overly invested in the appearance of other 🤬 hairlines that aint theirs

    Chill, its not that deep, fam lol.

    My 🤬 , Charlamane just did a whole lil segment on Safari hairline on air and his 🤬 look straight to me lol

    On some G 🤬 I'm just like if 🤬 ain't worrying about it then other men shouldn't be clowning 🤬 either but yea I know it ain't deep

    It's called jokes. Why you care so much about men clowning other men? You must be one of these spray on recipients?

    why you care what i care about 🤬 ? lol
Sign In or Register to comment.